vet gevaarlijke stof!

Moderator: Rhiannon

Reageer

Berichten: 840

Re: vet gevaarlijke stof!

Haha die is al oud ;)

Weet je wat vet gevaarlijk is? Hydrogen hydroxide!

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: vet gevaarlijke stof!

Jep, over zoiets hebben we het al eerder gehad: klik!
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.238

Re: vet gevaarlijke stof!

maar het blijft leuk om te lezen hoe je met een beetje spelen met woorden je water als super gevaarlijk kan laten zien.
Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.
 
Ik ben intelligent want ik weet dat ik niks weet. Socrates

Berichten: 1.490

Re: vet gevaarlijke stof!

A student at Eagle Rock Junior High won first prize at the Greater Idaho Falls Science Fair, April 26. He was attempting to show how conditioned we have become to alarmists practicing junk science and spreading fear of everything in our environment. In his project he urged people to sign a petition demanding strict control or total elimination of the chemical "dihydrogen monoxide." And for plenty of good reasons, since:1.it can cause excessive sweating and vomiting 2.it is a major component in acid rain 3.it can cause severe burns in its gaseous state 4.accidental inhalation can kill you 5.it contributes to erosion 6.it decreases effectiveness of automobile brakes 7.it has been found in tumors of terminal cancer patients He asked 50 people if they supported a ban of the chemical.

•

Forty-three (43) said yes,

•

six (6) were undecided,

•

and only one (1) knew that the chemical was water.


zo zie je maar weer wat voor resultaat je ervan kan krijgen :P

Berichten: 1.816

Re: vet gevaarlijke stof!

Amerikanen ( meer dan 50 %) kunnen nog niet eens een klein fietslampje op een batterijtje laten branden of weten niet dat een boom groeit van water en kooldioxide. Hoe serieus moet je die gasten dan nemen????
LiA

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.238

Re: vet gevaarlijke stof!

kom op thio, je weet toch dat die amerikanen er van overtuigd zijn dat melk uit een pak of fles komt en canned corn ontstaat door in een fabriek chemisch mais te maken die in het blikje ontstaan
Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.
 
Ik ben intelligent want ik weet dat ik niks weet. Socrates

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: vet gevaarlijke stof!

Jongens, laten we het even serieus houden. Het is dan weliswaar zo dat Amerikanen hier met open armen intrappen, maar kom op: dat doen Nederlanders ook.

En er zijn ook echt wel Nederlandse kinderen die niet weten dat melk van een koe komt en mais van een plant.

Niet het volk is dom, de mensheid is dat.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.238

Re: vet gevaarlijke stof!

Beryllium schreef: Jongens, laten we het even serieus houden. Het is dan weliswaar zo dat Amerikanen hier met open armen intrappen, maar kom op: dat doen Nederlanders ook.

En er zijn ook echt wel Nederlandse kinderen die niet weten dat melk van een koe komt en mais van een plant.

Niet het volk is dom, de mensheid is dat.
I know. op het Van Hall proberen ze daar wat aan te doen met smaaklessen. hellaas loopt dat niet echt soepel
Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.
 
Ik ben intelligent want ik weet dat ik niks weet. Socrates

Berichten: 1.816

Re: vet gevaarlijke stof!

Jongens, laten we het even serieus houden.
Met die Quote heb ik nog steeds ruzie. Maar verder kap ik met watergedoe.

**** Het werkt????????????**************
Niet het volk is dom, de mensheid is dat.
Moet er nog duidelijk meer mee oefenen.

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>Marjanne: Thionyl: ik had ook even nodig voordat ik het doorhad :oops: . Er staat ook nog een quote-button rechtsboven het bericht dat je wilt quoten. De naam en datum van het te quoten bericht wordt er dan bijgezet.</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>
LiA

Reageer