Springen naar inhoud

urineren frustreren

• Log in om te kunnen reageren

bozebuuf

bozebuuf

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 september 2008 - 17:46

beste Chemiekenners

Onze brandgang wordt afgesloten met een houten deur. De hangjongeren uit de buurt vinden het vooral 's nachts nodig om tegen die deur te urineren. Soms urineren ze direct naast de deur op een stukje gemeentegrond. Ik ben op zoek naar een goedje dat van zichzelf onschuldig is, maar wel direct en onaangenaam reageert met urine. Natuurlijk moet de reactie direct zijn en geen blijvende onaangename producten opleveren. De reactie zelf mag ook niet echt schadelijk zijn. Ik wil geen slachtoffers. vreemde lichteffecten ;) , schuimreacties , korte heftige stank alles is welkom.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Fuzzwood

Fuzzwood

• >5k berichten
  • 11101 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 16 september 2008 - 18:26

Ik zou kijken of je dat zwembadspul kan vinden dat rood kleurt wanneer kinderen in het water plassen. Ik denk dat die jongeren iets van wtf hebben als hun plasje ineens rood kleurt. Er dient uiteraard wel verlichting te zijn, aangezien het goedje zelf geen licht zal uitstralen.

Napoleon1981

Napoleon1981

• >1k berichten
  • 2399 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 september 2008 - 19:03

Hoogspannings ding wat ze gebruiken voor schrikdraad. Paar koperen draadjes onder je deur laten uitsteken en ik garandeer je dat het de laatste keer is :D

Microkuub

Microkuub

• >25 berichten
  • 59 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 september 2008 - 19:04

iets heel anders:

schrijf/verf "betrapt" op de deur, installeer een bewegingssensor en sluit die aan op een felle lamp...

you might never know ;-)

woelen

woelen

• >1k berichten
  • 3145 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 september 2008 - 22:01

Chloortabletten voor zwembaden kapotslaan en neerleggen geeft een zeer onaangename reactie (chlooramine) met een scherpe lucht en misschien zelfs rookvorming. Probleem is misschien wel dat het poeder ook door katten of iets dergelijks kan worden opgenomen en met regen lost het langzaam op. Dus je moet wel goed bekijken hoe de situatie is en of je dit veilig kunt strooien.

Als je dit doet, gebruik dan langzaam oplossend chloor (trichloroisocyanuurzuur), dus geen shock behandeling (natriumdichloroisocyanuraat of calciumhypochloriet). Die laatste twee zijn goed oplosbaar in water en zijn zo weg. Dat eerste komt in de vorm van tabletten van 20 gram of 200 gram, die laatste twee komen ook in de vorm van granulaat.

Thionyl

Thionyl

• >1k berichten
  • 1595 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 17 september 2008 - 12:08

Een bewegingssensor met een lamp ťn een stem, zo van "U wordt op video opgenomen" , lijkt me een perfect middel. Beter dan chemische middelen en haalbaar.

bozebuuf

bozebuuf

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 17 september 2008 - 20:19

beste allemaal,

Vreselijk fijn zoveel reacties. We gaan eens kijken wat we kunnen uitvoeren. Inmiddels hebben de heren de deur ook ingetrapt omdat ze zich verveelden. De hardere middelen gaan lonken.

Labstuff

Labstuff

• >250 berichten
  • 496 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 18 september 2008 - 23:07

Aangifte doen bij de politie is toch wel wat meer effectief (soms)

Thionyl

Thionyl

• >1k berichten
  • 1595 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 19 september 2008 - 13:40

Vaak mosterd na de maaltijd en blauwe mosterd????????? Die gooi ik toch echt weg.

Robert-123

Robert-123

• >25 berichten
  • 50 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 20 september 2008 - 10:58

Welke invloed heeft blowen eigenlijk op de urine? Tetrahydrocannabinol is dacht ik het werkende bestanddeel (THC). Hoe wordt dit afgebroken?

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures