Volg de Dag van de Chemie live online

Moderator: Astro

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 43

Volg de Dag van de Chemie live online

Voor mijn werkgever (de Vereniging van de Nederlandse Chemische Industrie, VNCI voor vrienden) gaan er morgen 2 man naar Cabot in het Botlekgebied met een flinke batterij laptops, camera's en kabels. We gaan dan namelijk de finale van het online spel mijnchemie.nl en de Dag van de Chemie filmen én live uitzenden!


Op www.vnci.nl/tv kun je daarom vanaf zaterdagochtend 11.00 live inschakelen. We zenden de halve en hele finale uit, doen interviews met spelers, medewerkers en bezoekers, en gaan ook rondkijken bij Cabot en zijn invulling van de Dag van de Chemie.


Kijkers kunnen niet alleen horen en zien wat er gebeurt, maar ook met elkaar en met ons chatten.


Het tv-kanaal zelf is al actief, maar toont momenteel alleen nog maar video's die online staan. Als je nog suggesties voor leuke, chemiegerelateerde online video's hebt, dan hoor ik dat graag!

Berichten: 915

Re: Volg de Dag van de Chemie live online

Jammer van de Amerikaanse filmpjes.


Ze zijn dan nog eens onveilig ook, hou er rekening mee dat kinderen dit gaan proberen na te doen, ik zou opteren voor Nederlandstalige filmpjes die tenminste duidelijk en leerrijk zijn, niet bang boem knots :x

Gebruikersavatar
Berichten: 43

Re: Volg de Dag van de Chemie live online

epiphonix schreef: Jammer van de Amerikaanse filmpjes.


Ze zijn dan nog eens onveilig ook, hou er rekening mee dat kinderen dit gaan proberen na te doen, ik zou opteren voor Nederlandstalige filmpjes die tenminste duidelijk en leerrijk zijn, niet bang boem knots :x
welke video's bedoel je precies? ik kan dan kijken of er video's uit kunnen. Alvast bedankt!


Wat vind je trouwens van het idee zelf, dus het live uitzenden van de dag? De video's die je nu ziet zijn vooral vulling totdat we live gaan.

Berichten: 915

Re: Volg de Dag van de Chemie live online

Die startten automatisch als ik de homepagina startte. Nu staat er ruis op en "tuning on INGEJANSE".

Gebruikersavatar
Berichten: 43

Re: Volg de Dag van de Chemie live online

Ik was aan het testen met mobiel filmen, vandaar dat het kanaal even niet werkte. Inmiddels werkt alles weer, en zijn alle dubieuze films verwijderd. Als er nog tips voor films zijn in de speler, dan hoor ik het graag!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Volg de Dag van de Chemie live online

Als er nog tips voor films zijn in de speler, dan hoor ik het graag!
http://listverse.com/science/top-10-amazin...ical-reactions/


Volgens mij wel een geinige selectie :)

Berichten: 915

Re: Volg de Dag van de Chemie live online

En nu maar wachten op de officiële topdrie (ik weet het al, ik weet het al ;) )

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.238

Re: Volg de Dag van de Chemie live online

door alle commotie hier thuis ben ik het helemaal vergeten 8-[


jammer.
Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.
 
Ik ben intelligent want ik weet dat ik niks weet. Socrates

Gebruikersavatar
Berichten: 43

Re: Volg de Dag van de Chemie live online

@ Jorim: bedankt! Ik heb een aantal video's toegevoegd aan de mediaspeler.


@ ArcherBarry: niet getreurd, we gaan deze week een compilatie van de finale monteren.

Gebruikersavatar
Berichten: 560

Re: Volg de Dag van de Chemie live online

Cool, ben op zich ook wel benieuwd. Ben het namelijk ook vergeten :oops:


Reageer