Morning after pil

Moderator: ArcherBarry

Gesloten
Berichten: 119

Morning after pil

Hallo mensen,

Ik heb even een vraagje. Ik heb onlangs de morning after pil moeten slikken. Dit heb ik binnen 2 uur naar het 'ongeluk' gedaan, kan het nu zijn dat ik toch zwanger wordt?

Ben donderdag gestopt met de pilstrip (slik deze voor de tweede maand en heb per ongeluk één dag te vroeg begonnen met de nieuwe strip)

Heb op dit moment buikpijn en had eigenlijk gisteren ongesteld moeten worden, aangezien er de vorige keer ook vier dagen tussen zat (tussen einde van de pilstrip en begin menstruatie)

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp en adviezen!

Liefs Angel

Berichten: 321

Re: Morning after pil

Waarom stel je deze vraag hier en niet gewoon bij je huisarts? Of beter nog - lees de bijsluiter van je pil en die morning-after-pil.
'I may be wrong and you may be right, and by an effort, we may get nearer to the truth'

K.R. Popper

Berichten: 119

Re: Morning after pil

Omdat ik dat niet durf en ik gewoon even een bevestiging of een reactie er op wil hebben.

TIs nog maar zo pas geleden dus ja

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Morning after pil

Als je daarna niet flink diaree of overgegeven hebt, dan is de kans dat je zwanger bent zeer klein. Maar voor zekerheid: vraag je huisarts. Daar is zoiemand voor...
Never underestimate the predictability of stupidity...

Berichten: 119

Re: Morning after pil

heb vanmorgen wel diarree gehad, valt dat er ook nog binnen dan??

Berichten: 119

Re: Morning after pil

of is dat alleen op dezelfde dag als dat je de morning after pil hebt geslikt?

Gebruikersavatar
Berichten: 1.349

Re: Morning after pil

Dat is geen probleem. De kans dat je zwanger bent is miniem. Dat je menstruatie te laat is kom waarschijnlijk gewoon door de zenuwen. Verder kunnen wij je hier niet helpen, en moet je toch echt bij je huisarts of apotheker zijn. (Of misschien één van de andere fora die in de bijsluiter vermeld staan.)

-slotje-
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Gesloten