Springen naar inhoud

Zoek Chemie student voor uitwerken concept

• Log in om te kunnen reageren

grens87

grens87

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 21 december 2008 - 20:42

Hallo allemaal,
Ik ben een economie student aan de UvA en heb zo een beetje een concept die ik graag zou willen uitwerken. Ik wil iets gaan doen met snoep en ben daarom op zoek naar een scheikunde of een levensmiddelentechnologie student om mee aan de slag te gaan. Zelf heb ik al wat onderzoek proberen te doen, maar heb echt weinig tot geen kennis binnen de chemie. Als je interesse hebt stuur maar een bericht, dan leg ik je het wel verder uit !
Alvast bedankt.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

ArcherBarry

ArcherBarry

• >1k berichten
  • 3322 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 21 december 2008 - 21:58

op het Van Hall in Leeuwarden is er een module voor de opleiding Voedingsmiddelentechnologie die aansluit op jou vraag. Die module gaat februari van start.

dan moeten groepjes zelf een product bedenken, maken en verkopen op school.

als je ge´nteresseerd ben moet je het maar zeggen, dan mail ik je het mailadres van de module co÷rdinator zodat je daar de vraag kan neer leggen.

Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.

Pas op! Chocolade kan je kleding laten krimpen!

tequila boy

tequila boy

• >1k berichten
  • 1490 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 22 december 2008 - 11:57

allereerst: welkom op het forum [!]

Hallo allemaal,
Ik ben een economie student aan de UvA en heb zo een beetje een concept die ik graag zou willen uitwerken. Ik wil iets gaan doen met snoep en ben daarom op zoek naar een scheikunde of een levensmiddelentechnologie student om mee aan de slag te gaan. Zelf heb ik al wat onderzoek proberen te doen, maar heb echt weinig tot geen kennis binnen de chemie. Als je interesse hebt stuur maar een bericht, dan leg ik je het wel verder uit !
Alvast bedankt.

je concept "ik wil iets gaan doen met snoep" lijkt mij wat oppervlakkig om hier zo neer te leggen
misschien is het duidelijker als je er neer zet wat je dan van plan bent (als student economie lijkt het mij zo dat jij graag de verkoop, economische zaken, wilt gaan doen, maar wat zit er zoal in je concept voor een chemie student)

de eerste vragen die bij mij al op kwamen zijn:
* wil je het snoep zelf gaan produceren?
* en wat wil je gaan onderzoeken?

Veranderd door tequila boy, 22 december 2008 - 11:58

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures