Springen naar inhoud

Vakken MLO niveau 3

• Log in om te kunnen reageren

Dr. Snuggles_CF

Dr. Snuggles_CF

• 0 - 25 berichten
  • 5 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 15 januari 2009 - 15:30

Wie weet welke vakken er gegeven worden op het MLO niveau 3? Wat zijn de eind eisen?
Alvast bedankt,

Remco

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Fuzzwood

Fuzzwood

• >5k berichten
  • 11101 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 15 januari 2009 - 18:01

Daar kun je het beste achterkomen, door gewoon een telefoontje richting enkele MLO te sturen.

Dr. Snuggles_CF

Dr. Snuggles_CF

• 0 - 25 berichten
  • 5 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 15 januari 2009 - 19:29

Is inderdaad de makkelijkste weg :) . Even een korte toelichting op de achtergrond van de vraag. Er gaat het e.e.a veranderen in het beroepsonderwijs als het competentie gericht leren (CGO) wordt ingevoerd (2010). Taken die, naar mijn mening, de verantwoordelijkheid zijn van het onderwijs, worden naar het bedrijfsleven geschoven. Lees voor taken de practica gedeelten. Een onderdeel van het CGO is een proeve van bekwaamheid.
Doelstelling van de vraag is wat zijn de eindeisen cq vakken die op het MLO niveau 3 worden gegeven of die gegeven zouden moeten worden.
Op deze manier kunnen wij als stagebedrijf input geven aan een ROC om er zeker van te zijn dat er een bepaald niveau van onderwijs is. Meerdere reacties of suggesties zijn welkom.
Voor niveau 4 kan ik de vakken wel invullen uit eigen ervaring, maar niveau 3 is lastiger.
Contact met een MLO is er al geweest , maar verschaft voor mij nog geen duidelijkheid.
Misschien in eerste instantie de vraag verkeerd of onduidelijk gesteld. Mea Culpa daarvoor ;)

Remco

vincent1986

vincent1986

• >25 berichten
  • 92 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 februari 2009 - 16:18

Bij de Hoge School Leiden hebben ze een MLO die opleidingen op niveau 3 en niveau 4 aanbiedt op basis van project gestuurd onderwijs. Hierbij werken bedrijven en de school samen om de studenten op praktisch gebied op te lijden, en om ze theoretisch klaar te maken voor de arbeidsmarkt.

Dit is voor zover ik kan inzien gewoon een ander naampje voor het smaakje (PGO ipv CGO), en misschien dat zij uw vragen kunnen beantwoorden

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures