Mail die je krijgt als je geabonneerd bent op een onderwerp

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 486

Mail die je krijgt als je geabonneerd bent op een onderwerp

Zou het niet gemakkelijker zijn moest je in die mail ook kunnen lezen wat er geantwoord is?
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Mail die je krijgt als je geabonneerd bent op een onderwerp

Zou het niet gemakkelijker zijn moest je in die mail ook kunnen lezen wat er geantwoord is?
Tsja, dit is nu eenmaal een standaardoptie van de software die we gebruiken, waarvan we niet zomaar de inhoud kunnen wijzigen... Maar dan nog: ik vind het eigenlijk wel ok dat mensen dan even hier (moeten) komen kijken. Zo zien ze wellicht ook meer nieuwe dingen, waarmee andere lezers weer worden geholpen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 486

Re: Mail die je krijgt als je geabonneerd bent op een onderwerp

Daar zit wel iets in natuurlijk bestaat er dan geen andere mannier om je te verwittigen als je een antwoord hebt? Zo een kadertje met " er is geantwoord op een bericht" ?
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Mail die je krijgt als je geabonneerd bent op een onderwerp

Daar zit wel iets in natuurlijk bestaat er dan geen andere mannier om je te verwittigen als je een antwoord hebt?  Zo een kadertje met " er is geantwoord op een bericht" ?
Je bedoelt een pop-up venster of iets dergelijks, zoals je dat ook kan krijgen als je een nieuw persoonlijk bericht hebt?


Trouwens, ook als je iets anders bedoelt: nee, dat kan niet. Er bestaan geen alternatieve instellingen voor het op de hoogte brengen. Je zou natuurlijk kunnen kijken op de site van phpbb ( http://www. phpbb.com ) of je daar iets vindt. Probeer het in de categorie "Mods" of "Modificaties". Maar ook ALS je daar iets vindt weet ik niet of men er hier op zit te wachten en wij het ook daadwerkelijk gaan invoeren. Maar je kan het altijd proberen natuurlijk...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 486

Re: Mail die je krijgt als je geabonneerd bent op een onderwerp

Ja zoiets bedoelde ik
Maar ook ALS je daar iets vindt weet ik niet of men er hier op zit te wachten en wij het ook daadwerkelijk gaan invoeren.
Dat is maar normaal ook, het zou erg zijn moest elke voorstel ingewilligd worden dan zouden er nu 100 verschillende forums zijn :roll:
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".

Reageer