Springen naar inhoud

proces technieken en dergelike,

• Log in om te kunnen reageren

itsusaadrian

itsusaadrian

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 02 maart 2009 - 19:20

goei avond allemaal, ik heb een vraag, hier is die:

ik werk bij een firma die in chemische bedrijven gaslekken zoekt, we speciealizeren in fugitive emissions, berekenen hoeveel uitstoot en verlies een bedrijf heeft. we worden opgeleid om dit te kunnen doen, het meten en dergelijke valt te leren zonder verplichte diploma. maar ik zou graag willen weten als ik meer zou willen weten over de processen , over hoe het allemaal in elkaar zit, wat de logica is enzo. wat zou het beste zijn voor te doen, welke cursussen te volgen. ik zit vaak in het buitenland, en misschien is mijn enige mogelijkheid momenteel voor zelfstudie, valt dit te doen? diploma halen of meer kennis krijgen. ik zit vaak met vragen die ik liever zelf zou willen oplossen, en ook meer ervaring willen op doen, groeien als je snapt wat ik bedoel... aub someone help me.
groeten!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

prof.paljas

prof.paljas

• >100 berichten
  • 109 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 02 maart 2009 - 20:28

Dan moet je kijken in de richting van procestechnologie of chemische technologie. Ik zelf zit in 't eerste jaar daarvan en dat is zo'n beetje waarmee wij ons bezig (gaan) houden. ik weet niet of dit ook in cursusvorm te krijgen is, zal wel, maar waar?.... geen idee.

FrankB

FrankB

• >250 berichten
  • 281 berichten

Geplaatst op 02 maart 2009 - 20:54

Misschien dat de VAPRO iets is voor je.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures