Springen naar inhoud

Isis Draw nu Symyx Draw

• Log in om te kunnen reageren

Gedep

Gedep

• >25 berichten
  • 89 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 08 april 2009 - 20:11

Ik heb pas Symyx Draw gedownload en nou krijg ik iets niet voor elkaar:
In Isis Draw kon je elke C-atoom afzonderlijk zichtbaar maken (standaard staat 'ie uit). Dat krijg ik bij Symyx niet voor elkaar. Iemand dit al gevonden?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Gedep

Gedep

• >25 berichten
  • 89 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 15 april 2009 - 20:39

Niemand? Of is mijn vraag niet duidelijk...

Raspoetin

Raspoetin

• >1k berichten
  • 3514 berichten
  • VIP

Geplaatst op 16 april 2009 - 06:53

Je vraag is wel duidelijk, maar als niemand het antwoord weet lijkt het me niet erg zinvol dat iedereen dat even aan jou gaat melden, zodat hier dadelijk geen 20 berichten staan dat niemand het weet.

Ik heb wat gezocht, maar ik kom ook niet verder. Misschien moet je de makers van het programma een mailtje sturen met je vraag?
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

kippenborst

kippenborst

• >100 berichten
  • 180 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 april 2009 - 07:26

als je je structuur vangt met je lasso. (klinkt leuk)
dan selecteer je hem dus. hierna op rechter muisknop en dan via het kopje atom properties.
dan kies je hydrogen display en dan op auto drukken

hierna krijg je ook alle waterstoffen te zien maar al wel richting het goede neem ik aan??

uiteraard kun je ook kiezen voor rechts links etc. maar dit doet het trucje al.

roshan

roshan

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 25 mei 2009 - 09:55

Onder options/settings kan je display carbon explicitly aanzetten. Het lukt mij alleen nog niet om de bindingen tussen waterstof en koolstof ook zichtbaar te krijgen, behalve dan om het met de hand te doen (nieuwe binding maken en het uiteinde met de lettertoets in een H veranderen).

Fuzzwood

Fuzzwood

• >5k berichten
  • 11101 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 25 mei 2009 - 12:22

Waarom zou je dat willen? Maakt de zaak alleen maar rommeliger als je de H's alleen maar wil aangeven omdat ze er zijn. Als ze ergens mee reageren is dat een ander verhaal.

Gedep

Gedep

• >25 berichten
  • 89 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 11 augustus 2009 - 19:35

Waarom zou je dat willen? Maakt de zaak alleen maar rommeliger als je de H's alleen maar wil aangeven omdat ze er zijn. Als ze ergens mee reageren is dat een ander verhaal.

Leerlinge van de middelbare school zijn nog niet gewend om C's weg te laten, behalve dan voor benzeenringen.

Voorbeeldje van wat ik wil is benzoŽzuur met de C van de carbonzuurgroep expliciet en de rest niet.

Ik heb Symyx ook gemaild maar kreeg hetzelfde antwoord als roshan. Dat laat weer Šlle C's expliciet zien... [BOOM]

Gedep

Gedep

• >25 berichten
  • 89 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 13 augustus 2009 - 07:51

Hmm, Symyx is er achter dat deze functie wťl in ISIS zat, maar niet in Symyx. Ze gaan een aanvraag doen om het in de volgende versie te veranderen.

Gedep

Gedep

• >25 berichten
  • 89 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 14 augustus 2009 - 09:20

Ik vroeg me af of iemand van jullie nog een install hebben van ISIS. Aangezien het toch freeware is voor onderwijsgebruik...

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures