fin de carrièrre

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 251

fin de carri

Collegae,

Het heeft zijn tijd gehad. Ik verkoop alles in één lot (dat wil zeggen : chemicalien, claswerk, balansen, centrifuges, bibliotheek, kortom een kleine bestelwagen vol. Vraag me niet om details, daat wil ik me niet meer mee bezighouden. De totale hoeveelheid chemicaliën werd enige tijd geleden op 75.000 oude bef geschat. Daar gaat een sartorius bovenop, en indien interesse enkele microscopen.

Bekijken is mogelijk na afspraak, maar doe eerst enkel een bod, dat spaart rode kalen.

J.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: fin de carri

Ik heb hem even 'sticky' gemaakt. Met jouw staat van dienst verdien je dat wel.

75000 BEF, dat is omgerekend zo'n 2000 euro?

Je wilt er blijkbaar niet zo veel over kwijt, maar kun je wat zeggen over het waarom?
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 251

Re: fin de carri

er is een tijd van komen en gaan. Ik ben stilaan uit het onderwijs gestapt, en wil me voortaan enkel nog richten op microscopie. Dus heb ik ruimte nodig, en moeten al de kasten met glaswerk plaats ruimenEr zit echt vanalles bij : diverse soorten koelers, kolven met ns, opzetstukken, koude vingers, sartorius-balans, centrifuge, trebuchetbalans, zo'n 300 chemicaliën, voorraadflessen, maatkolven, uitdampschalen, een verwarmingsplaat, een -mantel, statiefmateriaal, pipettencarrouseln spanningsbron, exiccatorn klemen en noten, laboliftjes, destilleerkolven,...

Ziezo !

grts

Berichten: 840

Re: fin de carri

jack de keyzer schreef: er is een tijd van komen en gaan. Ik ben stilaan uit het onderwijs gestapt, en wil me voortaan enkel nog richten op microscopie. Dus heb ik ruimte nodig, en moeten al de kasten met glaswerk plaats ruimenEr zit echt vanalles bij : diverse soorten koelers, kolven met ns, opzetstukken, koude vingers, sartorius-balans, centrifuge, trebuchetbalans, zo'n 300 chemicaliën, voorraadflessen, maatkolven, uitdampschalen, een verwarmingsplaat, een -mantel, statiefmateriaal, pipettencarrouseln spanningsbron, exiccatorn klemen en noten, laboliftjes, destilleerkolven,...

Ziezo !

grts
Ik wil graag enkele dingen kopen,, maarja als u alleen alees bij mekaar verkoopt...

Dan denk ik ook dat er niet snel iemand is die alles wil kopen.

Berichten: 107

Re: fin de carri

jack de keyzer schreef:er is een tijd van komen en gaan. Ik ben stilaan uit het onderwijs gestapt, en wil me voortaan enkel nog richten op microscopie.

grts
Als je het mij vraagt Jack spelen ze daar een hele goeie kracht kwijt.....

Heb jij nog verder gewerkt aan het vademecum van destijds ? Zoja dan ben ik altijd geinteresseerd in de finale versie.

groeten

Paul M.

Berichten: 251

Re: fin de carri

Jor schreef:
jack de keyzer schreef: er is een tijd van komen en gaan. Ik ben stilaan uit het onderwijs gestapt, en wil me voortaan enkel nog richten op microscopie. Dus heb ik ruimte nodig, en moeten al de kasten met glaswerk plaats ruimenEr zit echt vanalles bij : diverse soorten koelers, kolven met ns, opzetstukken, koude vingers, sartorius-balans, centrifuge, trebuchetbalans, zo'n 300 chemicaliën, voorraadflessen, maatkolven, uitdampschalen, een verwarmingsplaat, een -mantel, statiefmateriaal, pipettencarrouseln spanningsbron, exiccatorn klemen en noten, laboliftjes, destilleerkolven,...

Ziezo !

grts
Ik wil graag enkele dingen kopen,, maarja als u alleen alees bij mekaar verkoopt...

Dan denk ik ook dat er niet snel iemand is die alles wil kopen.
als je de kans ziet om tot hier af te zakken, inclusief verpakkingsmeteriaal en een welgevulde portefeuille, ben je natuurlijk welkom.

Berichten: 251

Re: fin de carri

ik heb het even wat gemakkelijker gemaakt :

verwarmingsplaat + -mantel + sartoriusbalans + trebuchetbalans + centrifuge mogen weg voor 100 € (alles te nemen)

alle destilleerapp. (kolven, slijpstukken, diverse soorten koelers, koude vingers, allonges (gewoon en vacuum) : alles weg aan 100 €

een 400-tal chemicaliën (waaronder bvb seleen, telluur, indium, ...) verpakt in vierkante stopflessen met schroefdop : 200 €

een heel lot algemeen glaswerk (kolven, bekers, maatkolven, maatglazen, pipetten, wasflessen, kristalliseerschalen, ,...) : 100 €

en dan zijn er nog wat "speciallekes" zoals motors, electroscopen, oscilloscoop, spanningsbron,... die ik afzonderlijk verkoop.

De koper krijgt desgewenst een rondleiding in Lier met een hapje en een drankje aangeboden.

Men zegge het voort !

Berichten: 251

Re: fin de carri

pghm schreef:
jack de keyzer schreef:er is een tijd van komen en gaan. Ik ben stilaan uit het onderwijs gestapt, en wil me voortaan enkel nog richten op microscopie.

grts
Als je het mij vraagt Jack spelen ze daar een hele goeie kracht kwijt.....

Heb jij nog verder gewerkt aan het vademecum van destijds ? Zoja dan ben ik altijd geinteresseerd in de finale versie.

groeten

Paul M.
daar heb ik nu alle tijd voor collega. Ik hoop alleen dat ik het origineel nog ergens kan terugvinden in die papierberg

jack

Berichten: 254

Re: fin de carri

jack de keyzer schreef: ik heb het even wat gemakkelijker gemaakt :

verwarmingsplaat + -mantel + sartoriusbalans + trebuchetbalans + centrifuge mogen weg voor 100 € (alles te nemen)

alle destilleerapp. (kolven, slijpstukken, diverse soorten koelers, koude vingers, allonges (gewoon en vacuum) : alles weg aan 100 €

een 400-tal chemicaliën (waaronder bvb seleen, telluur, indium, ...) verpakt in vierkante stopflessen met schroefdop : 200 €

een heel lot algemeen glaswerk (kolven, bekers, maatkolven, maatglazen, pipetten, wasflessen, kristalliseerschalen, ,...) : 100 €

en dan zijn er nog wat "speciallekes" zoals motors, electroscopen, oscilloscoop, spanningsbron,... die ik afzonderlijk verkoop.

De koper krijgt desgewenst een rondleiding in Lier met een hapje en een drankje aangeboden.

Men zegge het voort !
Doeme, dat ik dit nu pas lees.

je bent van lier lees ik, ik ook.

Heb je nog spullen staan of is alles al weg ondertussen?

Reageer