Springen naar inhoud

Zedendelicten d.m.v. drug en pharmacie !

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

Robrecht

Robrecht

• >25 berichten
  • 28 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 25 april 2009 - 10:03

Ik heb gekeken in welke subrubriek ik deze vraag moet stellen , maar weet het niet heel duidelijk . Hij mag altijd verplaatst ! Of eventueel gereduceerd vanwege het kwetsende effect ?
Ik weet dat een anestesist u in slaap kan doen en met een andere stof terug wakker kan maken.
Ik weet dat men al parfums verkoopt met manlijke stimulie , en vrouwlijke stimulie .
Ik weet dat pijn en letsels van de erogene zone kan worden gereduceerd.
... Na onderzoek kan ik zo nog lang doorgaan zeker !
Mijn vraag is of er toch niet een paar neuropsychiaters , apothekers , ziekenhuizen , zich vergijpen - met de producten die ze in huis hebben - aan moderne zedendelicten ?
Ik ben er zo goed als zeker van dat een minderjarigge op een ultramoderne manier misbruikt kan worden - zonder dat hij/zij het zelfs weet !!!
Als het statistisch mogelijk is waarom dan ook niet in het echt voor 0.01 % bijvoorbeeld.
>Deze vraag is bij me opgekomen omdat een tijd geleden ik BelgiŽ een vergelijkbare 'crime' is geweest tussen veeartsen die ilegale hormonen leverden . Er is toen een veearts vermoord.

# Moderatoropmerking
Marjanne: Topic verplaatst naar een passender forum.

Veranderd door Marjanne, 25 april 2009 - 10:40

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

FrankB

FrankB

• >250 berichten
  • 281 berichten

Geplaatst op 25 april 2009 - 10:48

Maar hoe ga je dat dan bewijzen? Ik denk dat een enquête niet gaat werken helaas. Je kan ook niet alle artsen (of ander personeel) per definitie verdacht gaan maken om zo een onderzoek te starten. Er moet altijd eerst een vermoeden of aanleiding voor zijn.

Beryllium

Beryllium

• >5k berichten
  • 6314 berichten
  • Minicursusauteur

Geplaatst op 25 april 2009 - 13:10

Mooie complot-theorie.

# Moderatoropmerking
Sorry Robrecht, maar de topics die je opent hebben allemaal een beetje een ondertoon van een complot-theorie. Zonder wetenschappelijk bewijs, geen discussie over een dergelijk onderwerp meer.

M.a.w., stuur je topics in een richting waar we wat mee kunnen, of verwacht dat het team ze zal gaan sluiten.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Robrecht

Robrecht

• >25 berichten
  • 28 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 27 april 2009 - 10:54

Van mij part mag deze gesloten worden.
Komplot-theŲrieŽn is eigenlijk ťťn van mijn specialiteiten .
Gisteren dacht ik : " een russisch-syberisch" - karaktertrekje , of zo ? Ja wat zouden ze daar ginder niet allemaal voor brouwsels hebben in die duistere grootsteden waar zelf geen kat misschien een foto van heeft. Wie weet is God DAAR niet gelijk aan liefde ???

Beryllium

Beryllium

• >5k berichten
  • 6314 berichten
  • Minicursusauteur

Geplaatst op 27 april 2009 - 13:16

Van mij part mag deze gesloten worden.
Komplot-theŲrieŽn is eigenlijk ťťn van mijn specialiteiten .
Gisteren dacht ik : " een russisch-syberisch" - karaktertrekje , of zo ? Ja wat zouden ze daar ginder niet allemaal voor brouwsels hebben in die duistere grootsteden waar zelf geen kat misschien een foto van heeft. Wie weet is God DAAR niet gelijk aan liefde ???

Nou okee dan.

ComplottheoriŽn worden niet besproken op Chemieforum.nl.

Topic gesloten

Dat betekent dus ook dat andere en/of nieuwe complottheoriŽn ook niet worden besproken. Op straffe van een ban, dus. [-X
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures