Springen naar inhoud

informatie Labcentraal

• Log in om te kunnen reageren

MarinaV

MarinaV

• >100 berichten
  • 129 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 april 2009 - 07:44

Heeft er iemand ervaring met de firma Labcentraal?
We hebben een toestel (Turbovap) besteld, het is vooraf betaald, anders leveren ze niet, maar de levering gebeurt niet.
Bij telefoons (mobiel en vaste lijn) kom ik steeds op dezelfde voicemail terecht, ik spreek een boodschap in maar nooit antwoord.
Hetzelfde voor mails: geen antwoord, geen leesbevestiging

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Beryllium

Beryllium

• >5k berichten
  • 6314 berichten
  • Minicursusauteur

Geplaatst op 28 april 2009 - 08:14

Heeft er iemand ervaring met de firma Labcentraal?
We hebben een toestel (Turbovap) besteld, het is vooraf betaald, anders leveren ze niet, maar de levering gebeurt niet.
Bij telefoons (mobiel en vaste lijn) kom ik steeds op dezelfde voicemail terecht, ik spreek een boodschap in maar nooit antwoord.
Hetzelfde voor mails: geen antwoord, geen leesbevestiging

Vooraf betalen vind ik altijd al fishy. Elk zichzelf respecterend bedrijf zou dat niet eisen, zeker omdat dat wettelijk niet is toegestaan.

Ik ken het bedrijf verder niet, maar geloof me: Google zal zijn werk doen, dit topic komt hoog in de zoeklijst te staan en dan zullen ze wel contact met je opnemen.

In de tussentijd: blijf bellen en mailen, en als ze na lange tijd nog niks hebben laten weten, neem dan contact op met de autoriteiten om levering of terugbetaling te eisen.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures