Gestopt: wie neemt over ?

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 4

Gestopt: wie neemt over ?

Voor een aantoonbaar ervaren chemicus ben ik bereid om mijn verzameling chemicalien af te staan. Geen verkoop, ik zoek een serieuze vakgenoot die er verantwoord mee om kan gaan.

Berichten: 2.337

Re: Gestopt: wie neemt over ?

Regio? :)

Alvast bedankt.

Berichten: 4

Re: Gestopt: wie neemt over ?

Regio Eindhoven

Berichten: 541

Re: Gestopt: wie neemt over ?

En wat zijn de hoeveelheden. Voor mij is het wel een optie

Berichten: 3.145

Re: Gestopt: wie neemt over ?

Aangezien ik zelf al over vele verschillende stoffen beschik zal ik niet alles overnemen, misschien zitten er wel enkele stoffen tussen die ik interessant vind. Zou je een lijst van stoffen kunnen mailen?

Berichten: 840

Re: Gestopt: wie neemt over ?

Dat heb ik ook al gevraagd, maar de topic-maker zegt dat hij alles in 1 keer wil weggeven. Dat gaat mij wat te ver, ik heb ook interresse in een paar stofjes maar niet allemaal :P

Ik ben inderdaad ook erg geinteresseerd in een volledige lijst.

Berichten: 4

Re: Gestopt: wie neemt over ?

Ik heb geen inventaris-lijst, en ook geen zin/tijd om er een te maken (voor pakweg 150+ chemicalien). Vandaar: all-in-one.

Berichten: 132

Re: Gestopt: wie neemt over ?

Tome,

Je weet vast wel of het overwegend organische of anorganische verbindingen zijn. Dit is denk ik wel handig te weten als je iemand zoekt voor de stoffen.

En zoals Vreggie al zei: een indicatie van de hoeveelheden is wel handig om te weten.

Berichten: 338

Re: Gestopt: wie neemt over ?

Omwille van het feit dat ik sterk geïnteresseerd ben in organische chemie ben ik geïnteresseerd in eventuele organische stoffen. Eventueel anorganische stoffen wil ik gerust verder verdelen onder ervaren medechemiefanaten. Eventueel een indicatie van de hoeveelheden is wel welkom natuurlijk.

Berichten: 4

Re: Gestopt: wie neemt over ?

Dit topic kan dicht. De 1e belangstellende heeft alles opgehaald.

Reageer