BOREN door STAALPLAAT -welke boor gebruik ik ?

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 1

BOREN door STAALPLAAT -welke boor gebruik ik ?

[/B]

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: BOREN door STAALPLAAT -welke boor gebruik ik ?

Ligt er maar aan wat voor staal, maar grote kans dat je ook een koelende olie nodig gaat hebben.

Gebruikersavatar
Berichten: 204

Re: BOREN door STAALPLAAT -welke boor gebruik ik ?

ricinusolie of olijfolie werkt erg goed.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.771

Re: BOREN door STAALPLAAT -welke boor gebruik ik ?

Cyriel het is zeer onsympathiek om je vraag weg te halen als er reacties op gekomen zijn.

Al heb je dan wellicht voldoende antwoord, er zijn altijd forumgebruikers die hier in de toekomst iets aan hebben.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: BOREN door STAALPLAAT -welke boor gebruik ik ?

Marjanne schreef: Cyriel het is zeer onsympathiek om je vraag weg te halen als er reacties op gekomen zijn. :x

Al heb je dan wellicht voldoende antwoord, er zijn altijd forumgebruikers die hier in de toekomst iets aan hebben. :x
Marjanne,

Als dat inderdaad het geval is, heb je gelijk. Echter, normaal is het zo dat wanneer iemand zijn bericht wijzigt dat dit onder de post komt te staan (zoals ik hieronder expres doe). Aangezien dit niet bij de openingspost staat, vraag ik mij af of het bericht gewijzigd is.

Edit: Aantonen van wijzigingsregeltje hieronder:

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>Marjanne: Je hebt een punt Raspoetin. In mijn ergernis over het feit dat het weghalen van vragen na een reactie vaker gebeurt heb ik dit over mijn hoofd gezien.

Dus: sorry Cyriel. Ik heb de icoontjes in mijn geërgerde bericht weggehaald.

Feit blijft wel dat het zeer ergerlijk is als leden hun vragen weghalen. Ik ga proberen daar iets aan te doen.</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Berichten: 12

Re: BOREN door STAALPLAAT -welke boor gebruik ik ?

je kunt het ook proberen met een steenboor groet sjang

Reageer