Wie wil mij helpen afstuderen?

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gesloten
Berichten: 1

Wie wil mij helpen afstuderen?

Ik ben voor mijn laatste doctoraatsonderzoek rond aankoopgedrag nog op zoek naar heel wat respondenten voor het invullen van mijn enquête. Als je deelneemt maak je kans op één van de cadeaubons van €25 elk. Deze enquête duurt maar 10 à 15 minuten en kan via deze link ingevuld worden (tot en met 1 juni). Ik zal je eeuwig dankbaar zijn!

Ik weet dat dit hier misschien niet thuishoort maar ik wou jullie ook de kans geven om mee te dingen naar deze mooie prijzen. Laat gerust iets weten wat je ervan vond!

Alvast heel erg bedankt!

Klik hier om naar de enquête te gaan.

Bert Vandecasteele

Universiteit Gent

Lessius Hogeschool

Berichten: 1.816

Re: Wie wil mij helpen afstuderen?

Heb die vragen ingevoerd. Maar echt interessant vond ik het niet, bovendien hoe kan ik nu weten wat er te koop is in België?

Daarbij bepaal ik zelf wel of ik iets wel of niet wil kopen en dat is van veel meer faktoren afhankelijk dan in de vragen staat.

Verder, qua lay-out, het overzicht is soms uit beeld en dat is soms lastig.

Waarom maak je niet een kleurtje met de invulstippen, rood=nee en groen=ja en de rest daartussen. Dat zou weer eens wat nieuws zijn.

Bovendien is niet mijn inkomen belangrijk voor mijn aankopen.

Ik ken mensen die E 600 krijgen/maand en ook miljonair zijn.

Belangrijk is wat je wilt en kunt uitgeven.

Dus zou je zo'n vraag erbij moeten zetten: "Hoeveel kunt u per jaar uitgeven aan...."

succes ermee.
LiA

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Wie wil mij helpen afstuderen?

Aangezien het argument dat er prijzen te winnen zijn geen reden is om een volledig niet chemisch relevant topic hier te plaatsen sluit ik dit topic dan ook.

Lees de Algemene Regels nog eens!

Topic gesloten

Voor vragen of opmerkingen kan je me mailen.

Gesloten