Springen naar inhoud

Crystal meth

• Log in om te kunnen reageren

tim998

tim998

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 25 mei 2009 - 12:06

Ik moet voor school een pooster maken over een drug.
Ik heb de drug Crystal meth gekozen.
Op discovery is hier een documentaire over geweest ik kan deze alleen niet terug vinden.
Als er iemand is die mij hiermee kan helpen of die een andere informatie bron heeft over het maken van Crystal meth graag.
Ook informatie over hoe de stof precies op je neuronen werkt snap ikniet helemaal.

Met vriendelijke groet

Tim

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Derrek

Derrek

• >100 berichten
  • 217 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 25 mei 2009 - 12:12

Probeer eens wikipedia..

Beryllium

Beryllium

• >5k berichten
  • 6314 berichten
  • Minicursusauteur

Geplaatst op 25 mei 2009 - 13:14

# Moderatoropmerking
Let even op a.u.b.: het bespreken van syntheses/zuiveringen van drugs is niet toegestaan op Chemieforum.nl. Dat betekent dat dergelijke info in dit topic niet mag worden besproken.
Verder is alle hulp aan de topicstarter gewoon welkom!
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

FrankB

FrankB

• >250 berichten
  • 281 berichten

Geplaatst op 25 mei 2009 - 16:56

Ik vraag me af: Is je school of leraar geÔnteresseerd in hoe de drug precies gesynthetiseerd wordt? Of gewoon globaal zoals dat het met normale huis-tuin-en keukenspullen kan?

Want ik kan me niet voorstellen dat je leraar dat echt precies wilt weten. Lijkt me een dubieuze school anders :-k
Ik denk dat je meer op de effecten van de drug moet gaan richten, want die zijn veel interessanter. Wellicht dat de uitzending van Discovery Channel nog wel te vinden is op Youtube.

Veranderd door FrankB, 25 mei 2009 - 16:56

tim998

tim998

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 mei 2009 - 12:57

Hij wilt graag weten welke vormen er van synthese er worden gebruikt om deze stof te maken uit huis tuin en keuken spullen ik hoef dus niet te weten welke middellen er nodig zijn maar wel welke vormen van synthese er worden gebruikt.

Dank

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures