Wat was dit?

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 215

Wat was dit?

**** gasten, ik en mijn mama zaten naar tv te zien oppeens roept mijn mama KIJK BUITEN !!!

ikke wa ist? ze zegt DAAR VLOOG IETS SUPPER SNEL NAAR BENEDEN

wij gaan zien ... echt niet normaal in de lucht zo iets rond en da pink supper snel.. rood , blauw , geel , ...

en da vliegt daar SUPPER snel in een ronde :wink: niet normaal :P

oppeens was er nog 1, en dan nog 1 ... wij zijn buiten op straat gaan zien en er waren er nog VEEL meer :P :roll: :P :P

WTF WAT IS DAT !!! dit is geen vliegtuig.. zo een snelheid :) :P

wat kan dat zijn? een vliegende ster?

ik moet zeggen, ik ben er echt niet goed van :P

[edit door moderator Miels: aub altijd een dekkende ondewerpstekst kiezen, dus nooit "help" of iets dergelijks, en al helemaal niet in hoofdletters! Lees aub de regels. ]

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.272

Re: Wat was dit?

Ik begrijp je opwinding, maar zou het niet kunnen zijn dat de vuurwerktijd weer nadert? :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 215

Re: Wat was dit?

nee, er is geen vuurwerk...

Gebruikersavatar
Berichten: 824

Re: Wat was dit?

Woon je toevallig in Australie? Daar is een grote meteoriet gezien, ook een spectaculaire lichtshow. Of jij er ook een hebt gezien weet ik natuurlijk niet, maar wie weet...
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Wat was dit?

Ik zag dit week-end toevallig een docu ding over deze zaken, ook van kleine stukjes meteoriet die inslaan, zo een goede vuist groot

Berichten: 64

Re: Wat was dit?

Tja, je uileg is nogal.. onduidelijk.. als je me nu kan vertellen wat je precies zag en een beetje meer in detail dan kunnen we op internet opzoeken... zoals je het nu vertelt zou ik ook vuurwerk zeggen...

hoe hoog vloog het ongeveer? boven je raam, heel hoog in de lucht?

Leek het alsof het brannde?

Hoe was het weer op die dag? sneeuw? regen?

geef alle details en dan kunnen we mischien meer vinden over deze rare gebeurtenis..

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Wat was dit?

Geez, haal eens even diep en rustig adem. Zoals je het beschrijft kan het van alles zijn, en niet in de laatste plaats vuurwerk. maar eigenlijk weten we nog bijna niets alleen:

1. het geeft licht

2. het draait

3. het gaat snel

4. het veranderd van kleur

Lijk mij toch vuurwerk.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 125

Re: Wat was dit?

Ger schreef:Geez, haal eens even diep en rustig adem. Zoals je het beschrijft kan het van alles zijn, en niet in de laatste plaats vuurwerk. maar eigenlijk weten we nog bijna niets alleen:

1. het geeft licht

2. het draait

3. het gaat snel

4. het veranderd van kleur

Lijk mij toch vuurwerk.
5. Het hangt/vliegt in de lucht. En naar beneden.

:wink:
Alles is relatief...


Gebruikersavatar
Berichten: 710

Re: Wat was dit?

Het was vrijdag een dag wanneer er veel kometen of meteorieten(ik weet de juiste benaming niet) te zien waren
De mens is een dier dat met zijn voorpoten Bach speelt.

Reageer