Buret aanschaffen

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 4

Buret aanschaffen

Dag mensen,

Ik ben voor een klein prive-labje opzoek naar een buret. Ik heb wel enkele webshops gevonden zoals Labstuff, maar deze kunnen geen buret versturen en zitten toch wel erg ver weg (ik woon in Groningen...).

Heeft iemand tips waar ik tegen een redelijke prijs aan 1 of 2 buretten kan komen? :D

Bedankt,

Koos

Berichten: 774

Re: Buret aanschaffen

Kijk misschien eens op marktplaats, kapaza, ebay ...

Berichten: 4

Re: Buret aanschaffen

Kijk misschien eens op marktplaats, kapaza, ebay ...
Marktplaats.nl heb ik al gekeken, niets te vinden helaas.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.116

Re: Buret aanschaffen

Drogisterij De Spaanse Vlieg wellicht en dan misschien heel lief aankijken?

Anders zou je via je familie/vrienden/kennisenkring wellicht een doecent op een middelbare school vinden die de TOA lief wil aankijken.

Je kan een buret op aanvraag ook wel bij De Hekserij bestellen (Kampen is wat dichterbij en wij versturen de buretten eventueel wel), maar houd rekening met een langere levertijd en een hogere prijs dan bij Labstuff. Ik weet niet waar Peter die buretten vandaan haalt, maar ik meen dat de prijzen van de buretten bij Labstuff heel scherp zijn.
β-Damascenon en maneschijn

Gebruikersavatar
Berichten: 496

Re: Buret aanschaffen

Klopt, buretten zijn goedkoop, maar het verzenden per post is een probleem.

De lange dozen worden simpelweg niet geaccepteerd door de post, een buret in een doos is al snel een meter lang.

Gebruikersavatar
Berichten: 794

Re: Buret aanschaffen

Als je nu je woonplaats had aangegeven in je profiel had ik je misschien kunnen verwijzen naar een winkel.

Berichten: 4

Re: Buret aanschaffen

Als je nu je woonplaats had aangegeven in je profiel had ik je misschien kunnen verwijzen naar een winkel.
Ik woon in Groningen, zoals ook aangegeven in mijn openingspost ;) .

Gebruikersavatar
Berichten: 794

Re: Buret aanschaffen

Oeps :oops:

Kun je niet terecht bij de RUG?

Die hebben een grote glasblazerij, volgens mij kunnen studenten daar ook terecht voor aankoop. Bellen kan altijd.

Berichten: 4

Re: Buret aanschaffen

Echtepino schreef: Oeps :oops:

Kun je niet terecht bij de RUG?

Die hebben een grote glasblazerij, volgens mij kunnen studenten daar ook terecht voor aankoop. Bellen kan altijd.
Klopt, maar volgensmij maken ze daar geen buretten!

Maar vragen kan altijd natuurlijk.

Thnx. :)

Reageer