Springen naar inhoud

Kankercellen doden

• Log in om te kunnen reageren

cath

cath

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 29 juni 2009 - 17:19

Lieve mensen,

Willen jullie me aub helpen?
Bij mijn vader is kanker geconstateerd: darmkanker met uitzaaiingen naar de lever.
De artsen geven hem nog een paar maanden. Ik kan en wil me hier niet bij neerleggen en ben al dagen het internet aan het afstruinen op zoek naar een of ander wondermiddel wat misschien genezing zou kunnen brengen.
Omdat er ook heel veel rotzooi op internet verkocht wordt, heb ik een vraagje aan jullie.....
Op een website http://www.meditecheurope.nl/mms.php heb ik iets gevonden genaamd MMS waarvan geclaimed wordt dat het zieke cellen doodmaakt, waaronder kankercellen. Ik weet helemaal niets van chemie af, maar kan iemand me vertellen of dit middel kans van slagen heeft?
Zou dit kunnen werken? Of is het een levensgevaarlijk middel wat je absoluut niet moet proberen?
Weet iemand of je het kunt gebruiken bij 'normale' medicijnen?

Alvast bedankt,

Groetjes, Cath.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Napoleon1981

Napoleon1981

• >1k berichten
  • 2399 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 29 juni 2009 - 17:36

Ik snap je paniek, maar ik zou je hoop niet gaan vestigen op dit soort troep. Er zijn een heleboel mensen die geld willen verdienen aan andermans ellende door het verkopen van dit soort "wonder" middelen. Ik zou je oplossing bij artsen en eventuele experimentele therapieen. Zeker de link die je nu gegeven hebt gaat niet werken. Succes in deze moeilijke tijd.

Publicaties en artikelen van derden
Tekst volgt...

zegt genoeg denk ik?

Veranderd door Napoleon1981, 29 juni 2009 - 17:38

cath

cath

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 29 juni 2009 - 17:39

Hey,

Dank je wel voor je reactie! Waarom denk je dat het niets zou kunnen opleveren? Ik heb ook nog dit gevonden: http://www.thedcasite.com/
Zou dat iets kunnen zijn?
Of weet je toevallig van iets anders wat zou kunnen werken??
Ik zit echt ontzettend omhoog!

Cath.

cath

cath

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 29 juni 2009 - 17:43

Nog even,
STEL dat ik dat MMS spul van die site voor mijn vader koop... kan het kwaad? Is het zoiets als: helpt het niet, schaadt het niet?
Of kan het lichaam serieus kwaad doen? Weet je dat toevallig? Die dingen die in dat middel zitten, kunnen die schade aanrichten of is het een vrij onschuldig middel?

Cath.

Napoleon1981

Napoleon1981

• >1k berichten
  • 2399 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 29 juni 2009 - 17:56

MMS is een oplossing van natriumchloriet (25%) in gedestilleerd water

Het is een bacterie dodend/ontsmettend middel, dat is iets heel anders als een middel dat "gericht" opzoek gaat naar kanker cellen in het lichaam en alleen deze vernietigt. Ik kan je een wetenschappelijke verklaring geven voor het feit dat dit niet zal werken en 2 A4tjes vol pennen maar dat zul je ws niet begrijpen, aangezien je hier je vraag stelt.

Je zult helaas geen wondermiddel op het internet vinden. Zoals ik al zei, ga voor een second opinion bij een goede arts, en als ook die het opgeeft dat kun je wellicht nog meedoen in een clinical trial van een experimenteel medicijn als je daarvoor in aanmerking komt.

Al het andere is tijd en geld verspilling, en geeft je valse hoop in mijn ogen (denk ook maar eens aan het hele Jomanda Sylvia millekamp verhaal). Sorry dat ik het zo zeg....

nogmaals sterkte.

Fleppie_CF

Fleppie_CF

• >100 berichten
  • 133 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 30 juni 2009 - 08:35

Hallo,

Binnen mijn werk in de Pharmaceutica weet ik dat er veel research is na kanker, HIV en meer onbeheersbare ziektes.

Het probleem is dat deze researches over meerdere jaren verspreidt zijn ivm de veiligheid voor de mens, daarom vraag ik me af of er een wondermiddel is.

Hierbij wil ik zeggen dat ik het erg vervelend vind dat uw vader kanker heeft.

1 lichtpuntje is er wel, momenteel kan men de ziekte verzachten, dit was enkele jaren geleden nog erg moeilijk.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures