Springen naar inhoud

Ionenuitwisselaar

• Log in om te kunnen reageren

mirlipili

mirlipili

• 0 - 25 berichten
  • 12 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 augustus 2009 - 22:56

Hallo( tamelijk dringend hulp gevraagd!),

Als er iemand van jullie me even zou kunnen helpen met het volgende verslag, dan help ik jullie met een 'verse' opgestuurde belgische trippel! =p

Het gaat over het volgende;

Ik moet dus de capaciteit en de efficiŽntie van bakeliet en van een zeoliet ( meerbepaald clinoptiloliet-K, mag ook gewoon clinoptiloliet zijn) vergelijken. Ook moet ik van bakeliet de regeneratie uitvoeren. Aangezien ik niet de beste chemicus richt ik mij tot jullie, aanegzien 'het net' me in de steek liet...

Met deze vraag ik jullie dus wat men met capaciteit ( is dat CEC? )en efficientie bedoelt + hoe bereken je deze en wat de reactie is bij regeneratie van bakeliet en clinoptiloliet-K?!

Nogmaals als er enige hulp zou kunnen komen voor 1 van deze drie vragen zou die persoon, kunnen verder gaan met het gevoel van ' Ik heb iemand mooi blij gemaakt!' =p

Alvast bedankt voor welk antwoord dan ook( best ter zake).

PS: Vragen zijn welkom over de nodige precisies.

PS: Als er regels zijn overtreden bij het maken van die topic , mijn excuses. Ik heb geen tijd gehad om de regels even te overlopen van dit forum.

TwaNks

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures