1 kg Koper(I)Oxide gezocht

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 1

1 kg Koper(I)Oxide gezocht

Beste mensen,

ik zoek al een tijdje 1 kg koperoxide om te gebruiken in antifoulingverf.

Iemand enig idee waar ik dit kan bekomen?

Alvast bedankt

Jonathan

edit: via ander topic op de site www.labstuff.nl geraakt (woelen, bedankt), waar het wordt aangeboden. voor een 1 kg kom ik op ca 175 euro incl btw.

wie goedkoper weet, mag steeds een gil geven.

Gebruikersavatar
Berichten: 496

Re: 1 kg Koper(I)Oxide gezocht

Niet helemaal juist... per 500 gram 97% kost het 31,85 excl btw

Wat je op de site zag was waarschijnlijk een duurdere kwaliteit

Berichten: 3.145

Re: 1 kg Koper(I)Oxide gezocht

Peter, misschien moet je voor bepaalde stoffen twee of meer entries opnemen in je lijst, de ene voor de lab reagent kwaliteit en de andere voor de technische kwaliteit. Nu heb je meermalen 1 entry voor een groep van stoffen en kun je kiezen uit verschillende soorten binnen die entry, maar echt handig vind ik dat niet. Je ziet dat er meerderen zijn die hier door verward worden.

Een voorbeeld op je site dat me nu zo te binnen schiet is de optie voor chroomoxide, waar je een lijst van soorten onder hebt (CrO3, Cr2O3 en nog een keer Cr2O3, maar dan technische kwaliteit). Ik zou hier gewoon drie aparte entries van maken en dan binnen een entry alleen maar de optie geven voor andere hoeveelheden als die er is.

Gebruikersavatar
Berichten: 496

Re: 1 kg Koper(I)Oxide gezocht

Kan, maar dat zal de site behoorlijk vertragen, hoe meer artikelen hoe langzamer het laadt... maar bij vragen kan men altijd mailen.

Wellicht wordt het in de toekomst aangepast

Berichten: 3.145

Re: 1 kg Koper(I)Oxide gezocht

Dat laatste vraag ik mij ten zeerste af. De data voor die lijstjes wordt ook geladen, alleen zie je dat niet direct. Bovendien is het zo dat 90% van alle dataverkeer door de plaatjes in beslag wordt genomen, de naam van een paar stoffen extra en wat blokjes in je HTML opmaak doen er niet echt toe. Ik kan me zelfs voorstellen dat het sneller wordt, omdat aan de server zijde de data minder complex van opzet wordt. Nog een voordeel voor de eindgebruiker is dat hij in 1 keer alles ziet en niet nog eens weer een opvraging moet doen om een specifiek oxide te zien. Maar goed, het is slechts een suggestie. Ik persoonlijk weet de gewenste stoffen wel te vinden op je site als ik ze nodig heb ;) . Wellicht levert het een paar extra klanten op (zie Jonathan, die alleen de dure variant zag en op basis daarvan wellicht een andere leverancier zoekt).

Reageer