examen

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

examen

Iedereen die net als ik begint met de examens (of over een paar dagen of zo) in ieder geval heel veel succes en veel blokplezier.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Berichten: 215

Re: examen

hoe kan je nu plezier hebben met blocken? :roll:

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: examen

Als je "blokt" weet je in elk geval dat je je best hebt gedaan. En dat lijkt me toch altijd een plezierig gevoel..... :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: examen

inderdaad. Nu gebied de eerlijkheid mij wel te zeggen dat ik voor elk eindexamen (is ook al bijna 2 jaar geleden) maximaal een uurtje heb geleerd. Dus echt blokken kan je dat niet noemen. Op het HBO is het een heel ander verhaal.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: examen

hoe kan je nu plezier hebben met blocken? Embarassed
Was eigelijk ironisch bedoeld. maar wat zit ik hier eigenlijk weer te doen. ik zou beter wiskunde leren.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: examen

Inderdaad... was van plan om veel voor te bereiden, vrijdag is men eerste examen, het is er niet van gekomen :roll: ...

Veel succes iedereen

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: examen

Veel succes iedereen
En als je regelmatig op dit forum rondzwerft ben je denk ik gemiddeld genomen zodanig gemotiveerd bezig dat je het wel zal redden. Dus maak je niet zenuwachtig.

DE MENS LIJDT HET MEEST

DOOR HET LIJDEN DAT HIJ VREEST

EN DAT NOOIT OP KOMT DAGEN

ZO KRIJGT HIJ MEER TE DRAGEN

DAN GOD DE HEER HEM AL TE DRAGEN GEEFT......

(Nicolaas Beets, een ouwe dominee in alle opzichten, maar soms hebben ook ouwe dominees wel eens gelijk)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: examen

Hehe, eigenlijk is studeren zo saai nog niet, eenmaal je op gang bent en goed geconcentreerdbent vlot het best goed en vliegt de tijd om zonder dat je het merkt. Alleen het beginnen is moeilijk.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: examen

maar als je zoals bij mij voor vele oefeningen hulp moet gaan vragen voor je wiskunde is het op gang zijn ook niet leuk.

ik krijg er vooral veel koppijn van, van altijd op mijn hoofd te slaan bij domme fouten.

en nu zit ik hier weeral.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 63

Re: examen

gelukkig altijd maar dat je bij de axacte vakken zoals wiskunde, natuurkunde en scheikunde altijd een leuk boekje bij je mag hebben genaamd den BiNaS

staan echt een heleboel formules en gezeik in waarvan je het allemaal "geacht wordt te kennen" :D

en dan is er altijd nog de "Ye Old Trustworthy Grafische Rekenmachine" :roll:
Sometimes My Mind Plays Tricks On Me



-Echt Geluk, is slechts tijdelijk-

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: examen

voila, wiskunde zit er al op, nog maar 10 examens te gaan. joepie

ik vond het wel vrij moeilijk mijn wiskunde. vooral enkele stomme vragen waar je een half uur op zit te denken en dan nog niet weet hoe je er moet aan beginnen.

ah ja, morgen aardrijkskunde, zal waarschijlijk stukken makelijker zijn.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: examen

Waar ging je wiskunde over?

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: examen

matrices, stelsels maar vooral goniometrische functies, en helaas kon ik dat het minste.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: examen

Mooi, maandag heb ik ook examen wiskunde:

Afgeleiden van goneometrische en cyclometrische functies.

Afgeleiden van logaritmische en exponentiele functies.

Matrices: determinanten, stelsels oplossen, ...

Omdat ik 6 uur wiskunde heb is het examen gelukkig gespreid over 2 dagen :roll: .

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: examen

ziezo, aardrijkskunde zit er ook al op. was vrij gemakkelijk.

er was wel 1 vraag bij die ik niet kon. die was als volgt:

aan de zweedse kust aan de Botnische golf wordt er soms drijfhout aangespoeld. dit is al duizenden jaren. dat hout ligt 300 meter boven de zee. verklaar hoe dit komt.

wij hebben in aardrijkskunde gezien over aardbevingen, vulkanen en platen en zo. dus mijn reactie was zoiets van :roll:
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Reageer