SSR,Misrosatelliet

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 38

SSR,Misrosatelliet

Hallo allemaal,

Kan iemand me misschien zeggen

Relatie tussen SSR en microsateliet?

Oorzaken van genetisch variatie?

Oorzaken van variatie in lengte van microsatelliet?

Alvast Bedankt

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>Marjanne: Vraag verplaatst naar een geschikter forum.</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>

Berichten: 83

Re: SSR,Misrosatelliet

Kijk gewoon bij :google: ;)

daar kan ik genoeg over dit onderwerp vinden!

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: SSR,Misrosatelliet

Kijk gewoon is bij  :google:   ;)
MOD

is, derde persoon enkelvoud van het werkwoord zijn, tegenwoordig veelvuldig en foutief gebruikt in plaats van eens, wat een enkele keer betekent.

Afbeelding

Ja lullig, weet ik, maar dit irriteert.

[/MOD]
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 83

Re: SSR,Misrosatelliet

het is aangepast :P

dat soort dingen schrijf je vaak zonder er over na te denken op.

tegenwoordig maakt dit bij jonge mensen niet zo veel meer uit.

(denk aan de msn-taal)

maar ik zal er beter op letten ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: SSR,Misrosatelliet

[offtopic]

In onze regels staat expliciet:
Doe alstublieft moeite om begrijpelijk Nederlands te schrijven; dat houdt in, probeer zoveel mogelijk spellingsregels in acht te nemen, plaats komma's en punten, en gebruik enters en witregels om uw post begrijpelijk en leesbaar te maken. Het gebruik van MSN-taal wordt niet gewaardeerd.

Uiteraard begrijpen we dat niet iedereen foutloos Nederlands kan schrijven, dus zal er nooit iemand vallen over kleine taalfoutjes.


Het kan zo zijn dat het voor jongeren niet uitmaakt of ze gewoon of MSN taal schrijven, maar als ik een sollicitatiebrief lees in MSN taal maak je toch weinig kans om bij mij aan de slag te komen!

[/offtopic]

Berichten: 83

Re: SSR,Misrosatelliet

[offtopic]

ik ga er maar niet verder op reageren ;)

[offtopic]

Reageer