[scheikunde] Formule vlamvertragend impregneermiddel

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 12

[scheikunde] Formule vlamvertragend impregneermiddel

Ik had al eerder een dergelijke vraag gesteld met wat minder succes. maar nu ik erachter ben gekomen dat de stof die de vlamvertraagd een zoutoplossing is en het onderwerp pas over 5 hoofdstukken in mijn scheikunde les voorkomt vroeg ik me af iemand misschien west hoe het precies werkte en wat PRECIES de formule van de stof is. Alles wat me kan helpen is erg welkom en vast bedankt ( vorige vraag was niet zo succesvol maar dat betekent niet dat ik de hulp niet zeer op prijs stel)

PS: ik impregneer vooral stoffen denk maar aan meubelbekleding,wandbekleding, gordijnen, en vlaggen en eigenlijk meeste stoffen dingen voor grote festiviteiten

Berichten: 374

Re: [scheikunde] Formule vlamvertragend impregneermiddel

als je het graag wil weten sla je boek open en ga 5 hoofdstukken verder lezen...

Berichten: 12

Re: [scheikunde] Formule vlamvertragend impregneermiddel

Of.... jij houd even je mond en laat ruimte over voor de mensen die mij wel kunnen helpen want ik ben niet helemaal gestoord en kom niet in mijn eentje van hoofdstuk 3-8... er is niet voor niets een volgorde in het boek.... er wordt naar toe gewerkt... jij leest toch ook niet eerst hoofdstuk 22 van een boek voordat je aan het begin begint?

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: [scheikunde] Formule vlamvertragend impregneermiddel

Misschien als je zelf eens aangeeft waar het precies om gaat ipv tegen de mensen die je vrijwillig willen helpen een arrogante toon aan te slaan en zelf laten zoeken in je vorige posts.

Berichten: 374

Re: [scheikunde] Formule vlamvertragend impregneermiddel

Of.... jij houd even je mond en laat ruimte over voor de mensen die mij wel kunnen helpen want ik ben niet helemaal gestoord en kom niet in mijn eentje van hoofdstuk 3-8... er is niet voor niets een volgorde in het boek.... er wordt naar toe gewerkt... jij leest toch ook niet eerst hoofdstuk 22 van een boek voordat je aan het begin begint?
Hoe moeten wij vertellen wat in hoofdstuk 5 staat zonder te weten wat jij weet en niet weet?

Zoals jij zelf zei dat het in hoofdstuk 5 staat ga die dan lezen ;)

en als dat niet lukt lees je de vorige hoofdstukken ook.

en als je daar dan nog vragen over hebt kan je die hier altijd kwijt ;)

Berichten: 119

Re: [scheikunde] Formule vlamvertragend impregneermiddel

boorzuur wordt ook gebruikt als brandvertragend middel .

vooral in muur-opvulling

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: [scheikunde] Formule vlamvertragend impregneermiddel

Of.... jij houd even je mond en laat ruimte over voor de mensen die mij wel kunnen helpen want ik ben niet helemaal gestoord en kom niet in mijn eentje van hoofdstuk 3-8... er is niet voor niets een volgorde in het boek.... er wordt naar toe gewerkt... jij leest toch ook niet eerst hoofdstuk 22 van een boek voordat je aan het begin begint?
Internet mag dan anoniem zijn, maar dat betekent niet dat je meteen mag gaan schofferen.

Ik stel voor dat je je excuses maakt richting Nikos, want hij heeft gewoon een punt; en al ben je het er niet mee eens (is je goed recht), dan kun je dat gewoon normaal zeggen.

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>Dus.</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 374

Re: [scheikunde] Formule vlamvertragend impregneermiddel

TmW3107 schreef: Of.... jij houd even je mond en laat ruimte over voor de mensen die mij wel kunnen helpen want ik ben niet helemaal gestoord en kom niet in mijn eentje van hoofdstuk 3-8... er is niet voor niets een volgorde in het boek.... er wordt naar toe gewerkt... jij leest toch ook niet eerst hoofdstuk 22 van een boek voordat je aan het begin begint?
Internet mag dan anoniem zijn, maar dat betekent niet dat je meteen mag gaan schofferen.

Ik stel voor dat je je excuses maakt richting Nikos, want hij heeft gewoon een punt; en al ben je het er niet mee eens (is je goed recht), dan kun je dat gewoon normaal zeggen.
hoeft niet ;)

wil ik ook niet.

doe maar excuses tegen over dit forum ofzo...

Reageer