Springen naar inhoud

[wiskunde B1,2] werkstuk voorbeelden

• Log in om te kunnen reageren

Laurentius

Laurentius

• >25 berichten
  • 93 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 december 2005 - 21:15

Hallo , weet iemand waar ik ergens voorbeelden kan vinden van werkstukken vwo wiskunde B1,2 ?
Thanx :roll:

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Antoon

Antoon

• >1k berichten
  • 1750 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 december 2005 - 21:26

De wiskunde B1,2 die nu wordt gegeven is heel anders dan dat het in de toekomst zal zijn.

Van HAVO weet ik dat heel de ruimte meet kunde er uit gaat, en het rekenen met e machen, en ln daarmee ook. Ook op het VWO zou het een stuk minder worden. de mensen die nu in het 4e zitten zijn de laatste die nog "veel" krijgen. het aantal uren wiskunde gaat achteruit.

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8246 berichten
  • VIP

Geplaatst op 07 december 2005 - 22:19

@ Antoon, wat heeft dat met de vraag van de TS te maken? voorbeelden voor werkstukken kan je vragen aan je docent. Deze heeft misschien een map met alle oude verslagen. (dit was op mijn oude middelbare school wel het geval)
"Meep meep meep." Beaker

Antoon

Antoon

• >1k berichten
  • 1750 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 december 2005 - 23:49

Nu je het zegt wouter. Ik dacht dat de TS zich wou voorbereiden op Wiskunde B1,2. hoe ik daar nu weer op gekomen ben?

Laurentius

Laurentius

• >25 berichten
  • 93 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 08 december 2005 - 16:35

Hoi Wouter,

Bedankt voor je reactie. Echter, ik zit al een tijdje niet meer op de middelbare school en doe wiskunde B1,2 voor een deelcertificaat dat mij toegang moet geven tot de TU. Ik zocht eigenlijk naar een plaats op het net waar je werkstukken kan vinden :P

Nogmaals thanx :roll:

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures