Springen naar inhoud

Goed boek over Electrochemie.

• Log in om te kunnen reageren

DnQ4691

DnQ4691

• 0 - 25 berichten
  • 5 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 20 januari 2010 - 10:41

Mensen,

Ik zoek een goed boek dat mij duidelijk kan uitleggen wat electro chemie is. Ik zit in het 3de jaar van laboratoriumtechniek en dit is mijn slechtste vak. Ik zou graag een boek hebben dat mij kan helpen.

Weet iemand een goed boek? Of goede site?

Groetjes

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Ronnie_CF

Ronnie_CF

• >250 berichten
  • 723 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 20 januari 2010 - 14:50

Bijvoorbeeld:

Geplaatste afbeelding
Zoiets doet het meestal goed :)

Of

Geplaatste afbeelding

Ik weet niet hoeveel centen je er voor over hebt, zal er mss vanaf hangen of je erdoor wil zijn :P . Kijk eens in de referentielijst van je cursus. Die boeken staan vaak in de schoolbibliotheek en de kans dat hetgeen je zoekt er in staat is een pak groter dan in het wilde weg een boek te kopen. Nu zal fundamentels of electrochemistry natuurlijk wrs wel een zeer goed naslagwerk zijn voor elektrochemie.

mjblok

mjblok

• >25 berichten
  • 87 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 20 januari 2010 - 14:59

Zelf gebruik ik voor mijn opleiding het boek Quantitative Chemical Analysis, 7th edition van Daniel C. Harris.
In dit boek staan twee hoofdstukken waarin electrochemie naar mijn mening goed en duidelijk wordt uitgelegd. Uiteraard wel met het oog op electrochemische analyse.

mjblok

mjblok

• >25 berichten
  • 87 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 20 januari 2010 - 15:00

Zelf gebruik ik voor mijn opleiding het boek Quantitative Chemical Analysis, 7th edition van Daniel C. Harris.
In dit boek staan twee hoofdstukken waarin electrochemie naar mijn mening goed en duidelijk wordt uitgelegd. Uiteraard wel met het oog op electrochemische analyse.

Sorry, er ging iets niet goed met het laden van de pagina

Veranderd door mjblok, 20 januari 2010 - 15:00

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures