Goed boek over Electrochemie.

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 5

Goed boek over Electrochemie.

Mensen,

Ik zoek een goed boek dat mij duidelijk kan uitleggen wat electro chemie is. Ik zit in het 3de jaar van laboratoriumtechniek en dit is mijn slechtste vak. Ik zou graag een boek hebben dat mij kan helpen.

Weet iemand een goed boek? Of goede site?

Groetjes

Berichten: 723

Re: Goed boek over Electrochemie.

Bijvoorbeeld:

Afbeelding

Zoiets doet het meestal goed :)

Of

Afbeelding

Ik weet niet hoeveel centen je er voor over hebt, zal er mss vanaf hangen of je erdoor wil zijn :P . Kijk eens in de referentielijst van je cursus. Die boeken staan vaak in de schoolbibliotheek en de kans dat hetgeen je zoekt er in staat is een pak groter dan in het wilde weg een boek te kopen. Nu zal fundamentels of electrochemistry natuurlijk wrs wel een zeer goed naslagwerk zijn voor elektrochemie.

Berichten: 87

Re: Goed boek over Electrochemie.

Zelf gebruik ik voor mijn opleiding het boek Quantitative Chemical Analysis, 7th edition van Daniel C. Harris.

In dit boek staan twee hoofdstukken waarin electrochemie naar mijn mening goed en duidelijk wordt uitgelegd. Uiteraard wel met het oog op electrochemische analyse.

Berichten: 87

Re: Goed boek over Electrochemie.

Zelf gebruik ik voor mijn opleiding het boek Quantitative Chemical Analysis, 7th edition van Daniel C. Harris.

In dit boek staan twee hoofdstukken waarin electrochemie naar mijn mening goed en duidelijk wordt uitgelegd. Uiteraard wel met het oog op electrochemische analyse.

Sorry, er ging iets niet goed met het laden van de pagina

Reageer