'gevaarlijker'forum

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 13

'gevaarlijker'forum

hallo

weet iemand hier ook een forum waar je dingen kunt vragen die je hier niet kunt vragen bv over explosieven enzo. ik respecteer op dit forum de voorzichtig heid wel heel erg. maar mischioen weet iemand van julli er een. [-X

gr

Berichten: 654

Re: 'gevaarlijker'forum

Ik betwijfel of iemand je helpt als je niet eens de moeite neemt om gewoon Nederlands te schrijven. Daarnaast lijkt het er ook niet op dat je hebt gezocht.

Berichten: 13

Re: 'gevaarlijker'forum

sorry, ik heb wel gezochtmaar ik zoek een betrouwbare en die kon ik niet vinden(vergeten bij te zetten).

Berichten: 119

Re: 'gevaarlijker'forum

Is het eigenlijk wel slim om met jouw chemlevel naar gevaarlijkere dingen te zoeken?

Berichten: 13

Re: 'gevaarlijker'forum

ja als je het zo bekijkt,

maar ik wil niet allemaal gevaarlijker dingen doen maar ook minder gevaarlijker dingen doen maar ik wil ook de theorie weten.

Berichten: 3.145

Re: 'gevaarlijker'forum

Waarom zou je meer info willen over explosieven etc? Er zijn genoeg forums waar de chemie van de meer energetische stoffen besproken kan worden, maar zodra het om constructie van bommen e.d. gaat, dan wordt het dubieus en ik denk dat je dan niet veel zult vinden.

Een goede site, waar discussie over energetische stoffen geen probleem is is http://www.sciencemadness.org/talk. Geen discussie over maken van bommen en ook geen discussie over hoe je praktisch gezien een explosief in elkaar moet zetten, maar wel een schat van informatie over de chemie van vele verschillende stoffen, waaronder ook de meer energetische.

Ook op www.amateurchemie.nl mag je best een discussie starten over energetische stoffen, maar als duidelijk wordt dat het je alleen maar te doen is om het k3wl knal-pats-boem gedoe dan zit je ook daar niet goed (gelukkig maar).

Bovenstaande twee sites zijn serieuze hobby sites. Er zijn ook wel k3wl sites, maar daar hebben we niks aan, daar zal ik je dus ook niet naar verwijzen.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: 'gevaarlijker'forum

En zo, Wilco, denk ik dat je mensen echt goed enthousiast maakt! Dank :)
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Reageer