Cysteinestructuren afhankelijk van de pH

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 11

Cysteinestructuren afhankelijk van de pH

Hallo iedereen

ik heb een vraagje ivm de sturcturen die het aminozuur cysteine gaat aannemen bij verandering van pH.

zou iemand mij hier alle 4de structuren willen geven van dit aminozuur gevormd bij zijn pKa waardes?

greeettssss xxxx

Berichten: 723

Re: Cysteinestructuren afhankelijk van de pH

Krijg je het kation, anion en ziwtterion zelf niet opgesteld?

Berichten: 11

Re: Cysteinestructuren afhankelijk van de pH

Krijg je het kation, anion en ziwtterion zelf niet opgesteld?
neen ik heb net een examen agter de rug waar ik deze moest tekenen. dus alle 4 de vormen. we kregen de R-groep en de rest moesten we zelf tekenen. maar nu wil ik wel weten of ik dit juist heb gedaan ..

greetsss

Berichten: 723

Re: Cysteinestructuren afhankelijk van de pH

Kan je eerst geven wat je zelf hebt gemaakt? Dan kunnen we corrigeren waar het fout ging en waarom.

Berichten: 11

Re: Cysteinestructuren afhankelijk van de pH

Kan je eerst geven wat je zelf hebt gemaakt? Dan kunnen we corrigeren waar het fout ging en waarom.
voila, je zal het wel beetje moeten inzoomen

http://rapidshare.com/files/366223628/ZI.bmp.html

Gebruikersavatar
Berichten: 4.771

Re: Cysteinestructuren afhankelijk van de pH

Ik ben bang dat je op deze manier geen antwoord krijgt. Die link van jou is erg ontoegankelijk. Ik krijg je plaatje niet op mijn scherm.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: Cysteinestructuren afhankelijk van de pH

Toch even weten te openen (tip: photobucket of imageshack voor de volgende keer) en je hebt idd alle 4 de vormen weten weer te geven.

Berichten: 11

Re: Cysteinestructuren afhankelijk van de pH

Toch even weten te openen (tip: photobucket of imageshack voor de volgende keer) en je hebt idd alle 4 de vormen weten weer te geven.
zijn deze dan juist?

ik bedoel de ladingen dan enzo en het juiste zwitterion aangeduid??

Reageer