Springen naar inhoud

agglomeraten

• Log in om te kunnen reageren

vraagje1209

vraagje1209

• 0 - 25 berichten
  • 7 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 20 april 2010 - 18:52

Ik moest iets opzoeken voor mijn eindwerk namelijk agglomeraten maar nergens kom ik de betekenis/definitie tegen die ik moet hebben. Ik kom telkens op sites die aardrijkskundige betekenissen geven en die moet ik niet hebben, het is de chemische betekenis toch heb ik 1 site gevonden maar weet niet of het klopt, dit was hun definitie:

Agglomeraten zijn kleine aggregaten die zijn gevormd door de neerslag van natriumaluminiumsilicaat.

graag zou ik bevestiging krijgen of dit klopt of niet want het is van
belang dat het klopt!!
Alvast bedankt voor hulp!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Ronnie_CF

Ronnie_CF

• >250 berichten
  • 723 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 20 april 2010 - 19:55

Je moet zoeken onder agglomereren ipv agglomeratie. Agglomereren is gewoon het samenklitten van deeltjes.

Defenities:
Agglomereren
Let op: Spelling van 1858 zich ophoopen, grooter worden, zoo als een sneeuwbal, die gerold wordt. Geagglomereerde huizen, die digt bij elkander gebouwd zijn

Agglomereren
Let op: Spelling (deels) uit 1864: [bedrijvend werkwoord] [gelijkvloeiend] (ik agglomereerde, heb geagglomereerd), zich ophopen; grooter worden; dichter bij elkander bouwen (woningen).

agglomereren
1) Samenklonteren

vraagje1209

vraagje1209

• 0 - 25 berichten
  • 7 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 mei 2010 - 17:36

Je moet zoeken onder agglomereren ipv agglomeratie. Agglomereren is gewoon het samenklitten van deeltjes.

Defenities:
Agglomereren
Let op: Spelling van 1858 zich ophoopen, grooter worden, zoo als een sneeuwbal, die gerold wordt. Geagglomereerde huizen, die digt bij elkander gebouwd zijn

Agglomereren
Let op: Spelling (deels) uit 1864: [bedrijvend werkwoord] [gelijkvloeiend] (ik agglomereerde, heb geagglomereerd), zich ophopen; grooter worden; dichter bij elkander bouwen (woningen).

agglomereren
1) Samenklonteren

bedankt!! :D

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures