Springen naar inhoud

Eindwerk school

• Log in om te kunnen reageren

Sterkens

Sterkens

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 22 juni 2010 - 23:16

Goeie avond

Ik moet namelijk voor mijn eindwerk voor school 2 chemische stoffen hebben!
Kaliumchloraat(KClO3), Kaliumchromaat! Ik heb deze stoffen nodig voor een mijn eindwerk op school! Ik ga in belgie naar school en studeer meet en regel technieken. Maar op school hebben ze mij verteld dat ik deze stoffen on line kan komen of in een drogist in Antwerpen! Kan iemand mij raad geven hoe ik aan deze stoffen kan geraken? Ik heb maar kleine hoeveel heden nodig

Groeten sterkens rob!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

w_oute_r

w_oute_r

• >250 berichten
  • 654 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 22 juni 2010 - 23:21

Wat moet je er mee doen?

Sterkens

Sterkens

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 juni 2010 - 07:40

Ik moet in het lab proeven doen met deze 2 stoffen, Ze beschrijven en de verschillende toepassingen er van geven!(dit heb ik al) Maar ik moet eerst aan de 2 stoffen kunnen geraken maar ik weet spijtig genoeg niet hoe!

Nelis77

Nelis77

• >25 berichten
  • 65 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 juni 2010 - 07:46

http://www.sigmaaldr...ct-catalog.html

http://www.laboservice.be/welkom.html

Veranderd door Nelis77, 23 juni 2010 - 07:47

Sterkens

Sterkens

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 juni 2010 - 08:02

Bedankt voor de informatie! In welke hoeveel heden moet i, deze bestellen! En wat kost dit ? Het school moet die namelijk goed keuren!

SamtheChemist_CF

SamtheChemist_CF

• >250 berichten
  • 560 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 juni 2010 - 08:57

Ik zou zeggen kijk eens bij de sites, staat vast wel een minimum afname. Maar kan de school deze dingen niet voor je bestellen?

jhullaert

jhullaert

• >1k berichten
  • 2337 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 juni 2010 - 11:32

De school MOET dit voor jou bestellen. Achteraf kunnen ze de prijs wel op jouw rekening zetten.

Wat wil je er nu eigenlijk mee doen? We vragen dit omdat zo sterke oxidatoren vaak 'misbruikt' worden.

Bij sigma aldrich ga je niet als particulier kunnen bestellen dus moet het toch via de school gaan, en bij de drogist kan je het altijd gaan vragen kaliumchloraat hebben ze soms om bomen liquideren.

Nelis77

Nelis77

• >25 berichten
  • 65 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 24 juni 2010 - 07:33

Ik vind het verschrikkelijk raar zelfs dat je nu nog voor een eindwerk proefjes moet doen. Gezien het reeds half juni voorbij is, zou je ondertussen je eindwerk reeds verdedigd moeten hebben en ben je in afwachting van je einduitslag.
En als ze op school zeggen dat je die online kunt kopen of in een bekende drogisterij in Antwerpen, gaan ze daar waarschijnlijk niet over liegen en hoef je dus die vraag hier niet opnieuw te stellen.
Trouwens als je giftige/gevaarlijke/drugsgerelateerde stoffen wil kopen, ook als particulier, dien je toch steeds een verklaring in te vullen met het uiteindelijke gebruik van die stoffen. Oneigenlijk gebruik valt dan toch volledig onder uw verantwoordelijkheid.

SamtheChemist_CF

SamtheChemist_CF

• >250 berichten
  • 560 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 24 juni 2010 - 13:07

Ik vind het verschrikkelijk raar zelfs dat je nu nog voor een eindwerk proefjes moet doen. Gezien het reeds half juni voorbij is, zou je ondertussen je eindwerk reeds verdedigd moeten hebben en ben je in afwachting van je einduitslag.
En als ze op school zeggen dat je die online kunt kopen of in een bekende drogisterij in Antwerpen, gaan ze daar waarschijnlijk niet over liegen en hoef je dus die vraag hier niet opnieuw te stellen.
Trouwens als je giftige/gevaarlijke/drugsgerelateerde stoffen wil kopen, ook als particulier, dien je toch steeds een verklaring in te vullen met het uiteindelijke gebruik van die stoffen. Oneigenlijk gebruik valt dan toch volledig onder uw verantwoordelijkheid.

Dat je in juni nog bezig bent met een eindwerk kan best hoor. Ik ben zelf ook in de zomer door gegaan voor mijn eindwerk.

Nelis77

Nelis77

• >25 berichten
  • 65 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 24 juni 2010 - 13:43

Dat je in juni nog bezig bent met een eindwerk kan best hoor. Ik ben zelf ook in de zomer door gegaan voor mijn eindwerk.

Niet als je in BelgiŽ naar school gaat en meet&regel studeert ;)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures