Springen naar inhoud

[Profielwerkstuk] chemische wapens

• Log in om te kunnen reageren

Jarnick55

Jarnick55

• 0 - 25 berichten
  • 5 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 06 juli 2010 - 09:17

[!] [kern] [!]

Wij moeten op school een profielwerkstuk maken. We zouden het graag doen over chemische wapens of misschien kernwapens. Informatie is genoeg te vinden, alleen moeten we ook een practicum uitvoeren en metingen noteren. Heeft iemand suggesties?

PS: als 2de keuze hebben wij accu's gekozen, suggesties daarover zijn ook welkom.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

SheldonCooper

SheldonCooper

• >25 berichten
  • 74 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 06 juli 2010 - 11:20

Je kunt denk ik beter Accu's als onderwerp kiezen. Het is een erg interessant onderwerp, en er is waarschijnlijk veel meer informatie over te vinden.
Het is denk ik ook makkelijker met een practicum.

Je kunt als werkstuk bijv. een oplaadbare accu maken. Of gewoon een aantal daniell-cellen, die je vervolgens aan elkaar koppelt.
Meestal telt het zelf maken van een object dat betrekking heeft op het onderwerp van het werkstuk ook als een practitum.
Deze site zal vast wel hulpzaam zijn: http://mediatheek.th...tleg-accus.html
I'm not crazy; my mother had me tested.

Vreggie

Vreggie

• >250 berichten
  • 540 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 06 juli 2010 - 11:23

Ik denk ook dat accu's een veel beter onderwerp is. Over chemische wapens en kernwapens valt wel aardig wat informatie te vinden maar om daar practische testen mee te doen zonder de eigen en mischien wel ander mans gezondheid op de proef te stellen wordt het lastig.

Jarnick55

Jarnick55

• 0 - 25 berichten
  • 5 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 07 juli 2010 - 08:18

Bedankt, we hebben het onderwerp accu genomen. :D

kippenborst

kippenborst

• >100 berichten
  • 180 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 juli 2010 - 08:44

Bedankt, we hebben het onderwerp accu genomen. :D

slim!

je kunt je ook indenken dat je voor je practikum lang niet alles kunt bestellen.
het zou wel heel gek zijn als je allemaal chemische bommen kunt maken met spul dat school even voor je besteld.

p.s. dit kan ook niet, met ook maar een klein beetje vermoeden moet je al weet ik veel wat voor een formulieren invullen. echt irritant, maar wel begrijpelijk

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures