Springen naar inhoud

waterstofsulfide

• Log in om te kunnen reageren

*_gast_paul429_*

• Gast

Geplaatst op 11 augustus 2010 - 11:53

Goedendag Allemaal,

kan iemand mij vertellen waar ik waterstofsulfide
kan
krijgen, kopen?

groetjes,

paul429

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

woelen

woelen

• >1k berichten
  • 3145 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 11 augustus 2010 - 12:20

Waterstofsulfide is een gas en als je dat al kunt krijgen, dan zal het als gas onder druk worden aangeboden. Als je het als particulier wilt kopen, dan geef ik je weinig kans.

<<AANGEPAST I.V.M. HYPE, ZIE VOLGENDE POST>>

Weet dus waar je mee bezig bent!!

Veranderd door woelen, 11 augustus 2010 - 14:00

w_oute_r

w_oute_r

• >250 berichten
  • 654 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 11 augustus 2010 - 12:44

Ook wat gelezen? http://www.nu.nl/bin...lfmoordgas.html

@woelen: Vanwege de mediahype op het moment de "synthese" misschien achterwege laten.

tjiddles

tjiddles

• >100 berichten
  • 119 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 11 augustus 2010 - 15:22

ghehehe ja straks gaat iedereen in nederland en omstreken zelfmoord plegen met H2S.....

in de krant stond al te veel informatie als je het mij vraagt.
(artikel had ,om andere mensen van ideeen af te houden, nooit geprint mogen worden)

maar als je echt kapot wil dan houd een geheimgehouden 'synthese' ook echt niemand tegen.

woelen

woelen

• >1k berichten
  • 3145 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 11 augustus 2010 - 15:42

Inderdaad houden wij iemand niet tegen als die echt wil, maar ik zal in ieder geval op dit moment die synthese niet op een presenteerblaadje leggen. Voor zoiets wil ik niet (mede)verantwoordelijk worden gehouden.

Ik had toen ik postte hoe je H2S kunt maken nog niet dat stukje over zelfmoord met H2S gelezen.

Labstuff

Labstuff

• >250 berichten
  • 496 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 11 augustus 2010 - 16:12

Laat me raden... een journalist met een hype verhaal in gedachten?

carharttguy

carharttguy

• >100 berichten
  • 116 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 11 augustus 2010 - 18:05

Laat me raden... een journalist met een hype verhaal in gedachten?

inderdaad.. en daar moeten mensen met chemie als hobby dan weer maar voor boeten "als het maar wat chemisch klinkt."' je hoort noot dat NaCL verboden moet worden, nogtans heb je er ook niet zodanig veel van nodig om in het ziekenhuis te belanden.

Beryllium

Beryllium

• >5k berichten
  • 6314 berichten
  • Minicursusauteur

Geplaatst op 12 augustus 2010 - 06:26

Misschien offtopic, maar ik kan me niet voorstellen dat als je chemicus bent n zelfmoord zou willen plegen, je dan voor H2S kiest.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

tjiddles

tjiddles

• >100 berichten
  • 119 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 12 augustus 2010 - 08:31

nou aan de ene kant wel, in hoge conc. ruik je het niet en je raakt het bewustzijn al snel kwijt, maar inderdaad persoonlijk zou ik voor lachgas gaan en veel:D

carharttguy

carharttguy

• >100 berichten
  • 116 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 12 augustus 2010 - 17:11

Misschien offtopic, maar ik kan me niet voorstellen dat als je chemicus bent ?½n zelfmoord zou willen plegen, je dan voor H2S kiest.

Waarom niet? Gemakkelijk aan te raken, en pijnloos. sommige dingen hebben hun effectiviteit al bewezen op dat vak, en volgen mij is H2S er toch een van. (ok er zijn snellere, maar aan bvb KCN geraak je toch niet zo makkelijk)

En volgens mij is de topic starter ook geen doorwinterde chemicus eigenlijk.

Jor_CF

Jor_CF

• >250 berichten
  • 840 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 12 augustus 2010 - 22:50

Ach, koolmonoxide gaat nog sneller. Je hoef maar je barbecue binnenshuis in een kleine kamer aan te doen, en daar op de bank gaan liggen. Dan is het snel afgelopen. Dat is ook de rede dat er altijd wordt gewaarschuwd op die zakken houtskool dat dit altijd in goed geventileerde plaatsen verbrandt moet worden, omdat er veel CO vrijkomt vij de verbranding.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures