Band zoekt zanger (m/v met talent)

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 723

Band zoekt zanger (m/v met talent)

Wild-fire zoekt een gemotiveerde zanger/zangeres die een mooie cleane stem heeft. Ervaring niet vereist, talent is wat telt!

Wild-fire maakt glamrock/metal met invloeden uit verschillende hoeken (Bon Jovi, Motley crue, firehouse, ...). De sleutel van het concept is eenvoud, maar dat wil niet zeggen dat de muziek geen complexe akkoordensequenties kent of er niet wordt nagedacht over het geheel.

Repetities vinden plaats in Gierle (kempen), meestal in de weekends.

Band bestaat uit 2 gitaristen (beiden hebben lead guitar capaciteiten en worden dan ook gebruikt bij solopartijen), bassist en drummer. Alle muzikanten hebben ervaring, maar de band staat nog in het beginstadium.

Gebruikersavatar
Berichten: 496

Re: Band zoekt zanger (m/v met talent)

Chillout Lounge ok... maar dit heeft wel HEEL erg weinig met chemie te maken.

What's next ? Kanariepiet zoekt partner met eigen kooi?

Berichten: 157

Re: Band zoekt zanger (m/v met talent)

Je vergeet dat de "chemie" tussen de bandleden goed moet zijn, anders wordt het niks :P

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Band zoekt zanger (m/v met talent)

Tja... van mij mag het wel, het is tenslotte de Chillout...
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 723

Re: Band zoekt zanger (m/v met talent)

Labstuff schreef: Chillout Lounge ok... maar dit heeft wel HEEL erg weinig met chemie te maken.

What's next ? Kanariepiet zoekt partner met eigen kooi?
Sorry hoor, maar er wordt hier toch wel meer "onzin" verkocht die niks met Chemie te zien heeft :) .

Sorry dat ik het moet zeggen, maar is zoveel verbitterdheid op dit forum 8-) ... Verdraagzaamheid mensen.

Bedakt Beryllium :) .

Gebruikersavatar
Berichten: 560

Re: Band zoekt zanger (m/v met talent)

Nou ik ga je mijn zang in ieder geval niet aandoen maar moet zeggen dat ik het wel een leuke oproep laat me weten als je iemand hebt. Heb je geen youtube filmpje van je groep?

Gebruikersavatar
Berichten: 4.771

Re: Band zoekt zanger (m/v met talent)

Ik heb een mooie Bonny-Tyler-stem... Kom ik in aanmerking?

Pas op, leeftijdsdiscriminatie wordt niet getolereerd... [-X

Berichten: 723

Re: Band zoekt zanger (m/v met talent)

Marjanne schreef: Ik heb een mooie Bonny-Tyler-stem... Kom ik in aanmerking?

Pas op, leeftijdsdiscriminatie wordt niet getolereerd... [-X
Als jij tot in de stille kempen wilt komen is dat allemaal goed en aan onze verwachtingen voldoet uiteraad ;) (in principe ligt de verwachte leeftijd tussen de 20 en de 30 jaar ^^, maar talent heeft uiteraard voorang!).

Wij hebben geen myspace of youtube pagina. We bestaan nog maar een kleine twee maanden en hebben nog maar een paa nummertjes. In de nabije toekomst wordt er wel eens iets opgenomen, dan post ik wel een linkje :) .

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.238

Re: Band zoekt zanger (m/v met talent)

Ik kan zo geweldig zingen dat ik van mijn ouders en voormalig muziekdocenten een zangverbod heb gekregen.

Ik hoorde dat Tarja Turunen nog een band zocht :P
Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.
 
Ik ben intelligent want ik weet dat ik niks weet. Socrates

Berichten: 91

Re: Band zoekt zanger (m/v met talent)

Ben zelf eerder zanger geweest in een paar bandjes maar dat liep steeds uit op een mislukking maar dat waren allemaal van die Hardcore bandjes met breakdown enzo dus ik denk niet dat ik in jullie straatje pas haha xD

Reageer