Springen naar inhoud

[scheikunde] Zuren en basen

• Log in om te kunnen reageren

frili

frili

• >25 berichten
  • 31 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 26 oktober 2010 - 18:39

Ik zit nu in vwo 6 en door een leraar in vwo 4 heb ik een groot deel van de basis scheikunde gemist, wat ik vorig jaar en dit jaar absoluut merk.
Ik heb er weinig vertrouwen in qua toetsen, en mijn huidige lerares is ook niet erg behulpzaam, wederom.

Mijn probleem ligt voornamelijk bij het onderdeel zuren en basen, en ook vooral het theoretische gedeelte eraan.
Het gaat al fout bij reactie vergelijkingen op stellen, of Łberhaupt het vraagstuk begrijpen. Ook de evenwichtsconstante en het bepalen van het kz/kb gehalte gaan totaal fout.

Is er iemand die mij via mail bijvoorbeeld persoonlijk wil begeleiden, of iemand die een site weet met oefen opgaven of theoretische uitleg.

Alvast bedankt.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

joerian

joerian

• 0 - 25 berichten
  • 4 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 oktober 2010 - 14:06

Een site waarop je goed kunt oefenen is www.curie-online.nl.

Voor bijles is de site www.studentplus.nl wel handig daar krijg je bijles van een student.

Een persoonlijke begeleiding via de mail is vrij lastig te doen. Een 1 op 1 begeleiding werkt beter.

Veranderd door joerian, 28 oktober 2010 - 14:13

blackmoa

blackmoa

• 0 - 25 berichten
  • 22 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 01 november 2010 - 14:08

het is mischien handig als je hier sommen neerzet die je niet snapt, er zijn hier genoeg mensen die je er stap voor stap mee willen helpen als ze dat kunnen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures