Houdbaarheid urine

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 1

Houdbaarheid urine

Een vriend van me wil de psychiatrie binnengaan maar wordt daar enkel clean (van cannabis) toegelaten en dat wringt. Indien hij zo zou binnenmogen om vervolgens in de instelling te ontwennen zou het misschien nog meevallen maar hij mag dus pas binnen met zuivere urine, vandaar mijn vragen.

Bestaan er methodes om THC in de urine te maskeren.

Hoe lang en hoe blijft zuivere urine (bv mijn urine) houdbaar en bruikbaar voor een test zonder dat ze het in het labo gaan merken? Bestaan er conserveringsmiddelen voor urine, ook weer zonder dat men dit in het labo gaat merken?

Alle sugesties zijn welkom.

Dan u wel,

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Houdbaarheid urine

Als dat zou bestaan, denk ik dat het al veelvuldig bekend zou zijn...
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gebruikersavatar
Berichten: 794

Re: Houdbaarheid urine

Maar dat wil je toch niet?

Blijkbaar heeft hij een indicatie voor psychiatrische hulp, dat is ernstiger dan een zwerende vinger... iemand die verslaafd is of de hele dag stoned kun je niet behandelen.

Wat is nu dringender? Eerst maar eens afkicken lijkt mij... anders kun je hem niet succesvol behandelen.

Klinkt allemaal makkelijker dan het is maar je moet begrijpen dat maskeren zinloos is.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: Houdbaarheid urine

Idd de enige die hij uiteindelijk voor de gek houdt is hijzelf.

Berichten: 216

Re: Houdbaarheid urine

Zeg gewoon tegen de behandelend arts dat je niet clean bent, dan kan deze je verder helpen. Ze komen er vroeg of laat toch wel achter.

Gebruikersavatar
Berichten: 496

Re: Houdbaarheid urine

Ik maak uit zijn bericht op dat een wiet rokend persoon in de psychiatrie wil gaan werken. "Een vriend van me wil de psychiatrie binnengaan"

Lijkt me niet fijn om behandeld te worden door een arts die half stoned rondloopt..

Reageer