film wedstrijd

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

film wedstrijd

zoals ik al eens in een ander topic heb gezegt maken ik en mijn vrienden vaak filmpjes over onze klas (Het leven zoals het is MTWE-MTWI)

op school hebben ze vrij veel succes en er zijn al veel mensen die gezegd hebben eens aan een wedstrijd mee te doen. dit wil ik wel maar ik weet niet waar er zo een wedstrijden zijn.

iemand van jullie misschien?
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: film wedstrijd

bedankt voor alle reacties, de mensen die mijn films eens willen bekijken kunnen altijd terecht op http://www.filmsbc.be

Ik moet je wel waarschuwen, verwacht geen goede films, het is vrij slechte kwaliteit, eenvoudig gemonteerd en pover acteerwerk, maar ik heb er heel lang aangezeten en ben er trots op en ik hoop dat jullie je er ook mee amuseren.

Graag toch enkele reacties.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: film wedstrijd

Er zaten best een paar leuke filmpjes bij. :roll:

Het beste vond ik de gekozen muziek onder de filmpjes. Dat was goed gedaan! Volgens mij gebruikten jullie verder een klein type camera. In het vervolg is het handig om deze op een statief te plaatsen. Hiermee voorkom je storende trillingen in het beeld.

Porrez (het filmpje heet zo, ik weet niet of de docent ook zo heet) geeft volgens mij natuurkunde? Zag er zo naar uit dat hij best leuk les geeft.

En sta je er zelf ook nog op, of stond je alleen achter de camera?
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: film wedstrijd

we gebruken eig geen camera maar twee digitale fototoestellen die ook de optie filmen hebben, vandaar dat de kwaliteit vrij slecht is.

Porrez (is inderdaad een leuke leerkracht) heeft inderdaad fysica (dat is toch voor jullie natuurkunde dacht ik) en heeft mij ook mijn keuzevak heelal.

Ikzelf sta er enkele keren op. ik ben die grote, forse kerel met een staart en een klein baardje. Bij het leven zoals het is 3 ben ik de presentator van de reclamespot.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: film wedstrijd

Haha, enkele filmpjes bekeken waaronder die in de sportzaal, labo, fysicaless, ... inderdaad, leuke filmpjes en uitstekende muziekkeuze(s).

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: film wedstrijd

Ik moet er wel bijzeggen dat ik niet alle filmpjes heb gemaakt. het leven zoals het is heb ik alleen gemaakt en dat filmpje van Porrez. de rest is Vooral samenwerking tussen mijn vrienden Yves, Matthias, Miel en ik.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Berichten: 2

Re: film wedstrijd

Ik ben dus Yves, mede-filmmaker en tevens webmaster van de site.

Ik hoop dat jullie de filmkes en de site goed vinden.

Mag ik wel vragen om onze webruimte niet onnodig te gebruiken, wij zitten na 1 dag al aan 20% van onze bandbreedte ...

Gebruikersavatar
Berichten: 778

Re: film wedstrijd

ge kunt mss uw filmkes beter omzetten in flash?
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen können

Reageer