Springen naar inhoud

Handleiding scheikundedoos Kosmos C3000

• Log in om te kunnen reageren

vermaseren

vermaseren

• 0 - 25 berichten
  • 8 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 08 november 2010 - 03:00

Heeft iemand en Nederlandstalige handleiding bij de (goede) scheikundedoos KOSMOS Chemie C3000?
Zo ja, laat het aub weten.
Zo neen, laat weten of je interesse hebt in een vertaling, binnen de regels van de auteurswet natuurlijk.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Labstuff

Labstuff

• >250 berichten
  • 496 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 08 november 2010 - 09:51

De C3000 bestaat NIET in het Nederlands.. alleen Duits of Engels

vermaseren

vermaseren

• 0 - 25 berichten
  • 8 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 08 november 2010 - 13:36

Dat er geen C3000 in het Nederlands is, dacht ik al. Nou, dan mk ik die toch! Dat mag, voor eigen gebruik in ieder geval. Wil Labstuff dan misschien regelen met KOSMOS dat die hier gebruikt mag worden? Ik denk voor de vertaling een maand of 3 nodig te hebben.
Dus: wie interesse heeft, graag melden, dan weet ik dat ik het niet alleen voor een neefje doe.

Labstuff

Labstuff

• >250 berichten
  • 496 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 09 november 2010 - 20:22

Voor eigen gebruik zal Kosmos geen probleem mee hebben.
Zodra je hem gaat verkopen of op enigerlei publiceren krijg je problemen met auteursrecht. Een 1 op 1 vertaling moet je dus eerst toestemming voor vragen bij Kosmos (als je hem niet alleen voor jezelf houdt). Als je wil heb ik wel een email adres voor je van een medewerker van Kosmos Duitsland.

(Kosmos Duitsland is verantwoordelijk voor de hele Kosmos serie, ook de Engelse)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures