Eindwerk broeikaseffect

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 3

Eindwerk broeikaseffect

Hallo, ik zit met een gigantisch probleem voor mijn eindwerk over het broeikaseffect zou ik een reeks proeven moeten uitvoeren...

Nuja grote probleem is dat ik geen enkele haalbare proef op internet kan vinden.

Dus dacht ik misschien is er wel iemand op chemieforum die me hierbij kan helpen

of suggesties kan geven. :)

KNIP

mvg Kevin

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Eindwerk broeikaseffect

Nou ik begin maar even met je topictitel veranderen ('help' is niet zo handig) en je opmerking over 'zo snel mogelijk te antwoorden' even te corrigeren: dat werkt niet zo dus.

Begrijp ik dat je het broeikas-effect op laboratoriumschaal wilt nabootsen?
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 3

Re: Eindwerk broeikaseffect

Beryllium schreef: Nou ik begin maar even met je topictitel veranderen ('help' is niet zo handig) en je opmerking over 'zo snel mogelijk te antwoorden' even te corrigeren: dat werkt niet zo dus.

Begrijp ik dat je het broeikas-effect op laboratoriumschaal wilt nabootsen?
Ow srr :) eerste keer dat ik zelf iets post op chemieforum :)

Euhm ja zoiets ongeveer of gewoon iets dat met broeikaseffect te maken heeft zoals een proef mbt de alternatieve enrgiebronne of dergelijke

Berichten: 3

Re: Eindwerk broeikaseffect

kevin001 schreef:
Beryllium schreef: Nou ik begin maar even met je topictitel veranderen ('help' is niet zo handig) en je opmerking over 'zo snel mogelijk te antwoorden' even te corrigeren: dat werkt niet zo dus.

Begrijp ik dat je het broeikas-effect op laboratoriumschaal wilt nabootsen?
Ow srr :) eerste keer dat ik zelf iets post op chemieforum :)

Euhm ja zoiets ongeveer of gewoon iets dat met broeikaseffect te maken heeft zoals een proef mbt de alternatieve enrgiebronne of dergelijke
heb zelf al een 3 tal proeve verzonne maar we hebben er 5 nodig en ik ben best wel ten einde raad :) De proeven die ik al had waren: het gebruik van plankton om C02 om te zette in zuurstof, het principe van een zonnetoren op kleine schaal uitwerken en een proef rond de werking van het broeikaseffect met een lamp, C02, etc.. :)

Reageer