Handschoenen onderzoek

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 91

Handschoenen onderzoek

Bij mijn bedrijf zijn we opzoek naar zo goedkoop mogelijk en zo veilig mogelijke handschoenen.

Omdat we hier werken met allerlei geconcentreerde zuren moeten we natuurlijk wel goed functioneerende handschoenen dragen.

Weet iemand een merk (Kleur desnoods) dat goedkoop en veilig is om te dragen?

Groetjes

Gebruikersavatar
Berichten: 241

Re: Handschoenen onderzoek

Ansell - 3M - kimtec-

en dan zijn er nog groene- blauwe-nitril- grijze nitril -latexen- vinyl en dan zijn er nog S M L XL XXL

keuze te over .

als het over zeer sterke zuren gaat dan stel ik toch voor om een firma te contacteren zoals Vande putte safety (ze hebben een web site) .

goedkoop ? dan vrees ik dat het niet veilig zal zijn.

Bij VDputte safety ben je in elk geval zeker dat , wat zij aanbieden degelijk is en voldoet qua bescherming..

andere leveranciers zullen ook mogelijk zijn , maar goedkoop en goed, dat is iets wat niet steeds samengaat, vooral waneer je over sterke zuren en bescherming spreekt, .

Vragen staat vrij

Gebruikersavatar
Berichten: 496

Re: Handschoenen onderzoek

Goedkoop is duurkoop..

Veel bedrijven lappen de veiligheid aan hun laars om wat geld uit te sparen, maar daar schiet je niet veel mee op als je een werknemer zijn leven lang moet betalen voor opgelopen schade.

Kijk eens op de site van Fisher-Emergo, daar staan wat voorbeeldden met prijzen

Berichten: 91

Re: Handschoenen onderzoek

Hier staat veiligheid wel voorop.

We gaan niet van handschoenen wisselen als er geen goedkopere betere zijn maar omdat er zoveel geld wordt uitgegeven wilden we toch gaan kijken of er nog andere opties waren dus als het niet veiliger kan dan wordt er verder niks mee gedaan.

Reageer