Vanmiddag afstuderen!

Moderator: Rhiannon

Berichten: 137

Vanmiddag afstuderen!

Vanmiddag geef ik mijn afstudeerpraatje en hoop ik naar huis te kunnen gaan met de universitaire mastergraad in de scheikunde :D

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Vanmiddag afstuderen!

Succes :)
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 74

Re: Vanmiddag afstuderen!

Zet 'em op!
I'm not crazy; my mother had me tested.

Gebruikersavatar
Berichten: 560

Re: Vanmiddag afstuderen!

Good luck!

Berichten: 91

Re: Vanmiddag afstuderen!

Komt helemaal goed=D

Succes!

Gebruikersavatar
Berichten: 4.771

Re: Vanmiddag afstuderen!

Deed je best!

En?

Berichten: 137

Re: Vanmiddag afstuderen!

Uiteindelijk heb ik het gehaald :D

Er was wel een grote verdeeldheid onder de "staff members" die verantwoordelijk zijn voor een gezamelijke eindbeoordeling. De cijfers die voorgesteld werden varieerden tussen de 5 en de 8...

Berichten: 654

Re: Vanmiddag afstuderen!

Dat is wel veel variatie, wat is het uiteindelijk geworden? Vertel eens iets over je afstudeerpraatje, voor zover dat kan.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.771

Re: Vanmiddag afstuderen!

5 ? Wat een stelletje ......, sorry, maar ik bedoel dat woord dat aangeeft dat er onwelvoeglijke fysieke handelingen met zespotige insecten van klein postuur worden verricht.

Berichten: 137

Re: Vanmiddag afstuderen!

Dat is wel veel variatie, wat is het uiteindelijk geworden? Vertel eens iets over je afstudeerpraatje, voor zover dat kan.
Het praatje staat los van het afstudeeronderzoek (waar ik een 8,5 voor gekregen heb). Dit vak heet colloquium en het is de bedoeling om een nog niet gereviewed onderwerp te zoeken en daar binnen 6 weken een artikel over te schrijven. Dat artikel moet kritisch zijn en een overzicht geven van het betreffende onderwerp. Dat moet dan daarna gepresenteerd worden. De kritiek was met name dat de diepgang niet groot genoeg was en dat het artikel niet kritisch genoeg was.

Na een discussie tussen de verschillende staff members is het uiteindelijk een 6,5 geworden.

Berichten: 91

Re: Vanmiddag afstuderen!

ik bedoel dat woord dat aangeeft dat er onwelvoeglijke fysieke handelingen met zespotige insecten van klein postuur worden verricht.
Juist=O

Ik dacht dat ik af en toe last had van rare vervoegingen van woorden die ik liever niet zeg 8-[

Berichten: 83

Re: Vanmiddag afstuderen!

Ik weet dat dit topic nogal oud is..

Maar ik moet over 2 weken ook mijn afstudeercolloquium houden!

De zenuwen beginnen steeds meer op te spelen.

Berichten: 83

Re: Vanmiddag afstuderen!

Ik ben geslaagd voor mijn HBO!!

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Vanmiddag afstuderen!

Gefeliciteerd :)
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 281

Re: Vanmiddag afstuderen!

Bij deze:

Ik ben ook geslaagd voor mijn HBO diploma Analytische Chemie! Heb mijn afstudeerproject gedaan bij ECN in Petten (waar de naam Jorim ook nog steeds bekend is ;) ). Nu een baan in Breda dus zaterdag verhuizen en maandag beginnen...

Reageer