Deodorant

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 1

Deodorant

Hi all,



Momenteel ben ik bezig met een profielwerkstuk over de invloed van deodorant op de zweetgeur bij mensen.

Daar ben ik nu al een tijdje mee bezig, maar ik bleef wel met een aantal vragen stellen en met bepaalde onderwerpen waar ik geen informatie over kon vinden op internet.

Ik gebruik Neutral deodorant anti-transpirant in het onderzoek. Van die deodorant/anti-transpirant heb ik alle stoffen opgezocht en er informatie over proberen in te winnen. Met een paar had ik alleen wat problemen en het werd me ook niet duidelijk welke stoffen in deodorant een remmende werking op de bacteriegroei hebben (1). Er staat weinig informatie op internet over de stoffen: propyleen carbonaat en Disteardimonium Hectorite. Ik vroeg me dus af of iemand mij daar wat meer over zou kunnen vertellen (2). Daarnaast had ik ook moeite met de stof Aluminum Sesquichlorohydrate, omdat daar zo veel verschillende informatie op het internet over staat, dat ik niet meer weet wat nou wel en niet klopt (3).



Tenslotte kon ik ook helemaal niks vinden over de industriële productie van deodorant. Misschien dat iemand nog tips daarover heeft of contactpersonen kent die er meer vanaf weten, of toevallig precies weet hoe die productie verloopt (4).

Ik heb dus 4 punten waar ik wat hulp bij nodig heb. Ik hoop dat jullie mij daar mee kunt helpen.



Mvg,



Jacco.

PS. Ik heb gezocht op het forum, maar ik kon niks vinden over de vragen die ik stel. Mocht het toch ergens staan, mijn excuses dan daarvoor.

Reageer