Springen naar inhoud

grafiekpapier (millimeterpapier)

• Log in om te kunnen reageren

hermelien1989

hermelien1989

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 januari 2011 - 14:18

Hoi
Voorheen namen mijn ouders altijd millimeterpapier voor grafieken uit Duitsland mee. Alleen is het daar nu al een tijd ook niet meer te krijgen.
Nu is mijn vraag of iemand hier een site of winkel (in zuid limburg, sittard of Heerlen) weet waar ik goedkoop grafiekpapier kan kopen. En dan het liefst in de kleur oranje of blauw ofzo (in ieder geval geen zwart).
Ik kan nu nog wel een een poaarblaadjes kopieren, maar het liefst wil ik gewoon een paar blokken kopen.

groetjes hermelien1989

edit: mijn chemie docent zei dat het bij de action e koop was, maar daar heb ik gekeen en daar was het niet te koop.

Veranderd door hermelien1989, 07 januari 2011 - 14:18

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Ronnie_CF

Ronnie_CF

• >250 berichten
  • 723 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 januari 2011 - 14:36

Is inderdaad niet zo eenvoudig meer te vinden tegenwoordig (en toegegeven, het is een beetje gedateerd :-) ).

Ik zou zeggen scan een exemplaar in hoge resolutie in (dan heb je hem in kleur). Dan kan je hem zo vaak afprinten als je wilt. Zo doe ik het althans.

hermelien1989

hermelien1989

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 januari 2011 - 14:49

het is dat ik een hekel heb aan al de losse blaadjes in mijn tas. Maar als het nit anders kan zal ik het wel in moeten scannen jah...

Ik weet ook dat het gedateerd is, maar ik doe een MBO opleiding en daar willen ze dat je nog op grafiekpapier werkt. We kunnen van hun grafiekpapier krijgen, maar dat is gewoon zwart gekopieerd, en als je moet gummen, dan kan je weer helemaal opnieuw beginnen...

Raspoetin

Raspoetin

• >1k berichten
  • 3514 berichten
  • VIP

Geplaatst op 07 januari 2011 - 15:59

Hier kun je er zelf eentje ontwerpen en uitprinten:
http://www.customgra...art.php?art=170

Of hier:
http://www.printable...it-a4-1mm-index

En anders hier een hele index (wel even letten op het papierformaat en of het in centimeters afdrukt in plaats van inches:
http://www.printable.../category/graph
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

hermelien1989

hermelien1989

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 januari 2011 - 18:13

zo ik ben net even naar duitsland geweest met mijn moeder en heb daar in een schreibwarenladen 2 A3 blokken (50 blad voor 6,10) en 1 A4 blok (20 blad) voor 2,90 gehaald.
Die A3 vellen knip ik dan in 2en en dan heb ik dus 100 vel voor 6,10 euro.

ik kan dus weer een tijdje vooruit.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures