Springen naar inhoud

gamma butyrolactone

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

firestop

firestop

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 27 mei 2011 - 14:24

Als jullie het zo goed allemaal weten is het toch simpel genoeg om na te trekken of dit Bedrijf wel bestaat of niet en hoef ik niet via omwegen om aan een illegaal goedje te komen wij kopen ook bij farmaceutische producten, bedrijven en kun je ook op youtube kijken of dit bedrijf werkelijk waar is en of niet
En misschien kijkt de gene wel of hier geen andere dingen gebeuren die niet kunnen! Denk daar is over NA!!! Een oordeel vellen is zo gebeurd maar als jullie van mening zijn het beter te weten wat in brandvertragende middelen zit dan help ons maar een handje en misschien heb jij wel het Beste Idee
En willen wij nog voor betalen ook dus enkele open sollicitaties zijn welkom

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jooken

Jooken

• >250 berichten
  • 677 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 27 mei 2011 - 15:58

γ-butyrolacton is te koop bij elke chemicaliënhandel, bvb bij Acros (www.acros.be) voor ca. € 179 voor 10 L (ex BTW en verzending).

woelen

woelen

• >1k berichten
  • 3145 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 27 mei 2011 - 18:31

Ik ben er van overtuigd dat dat bedrijf bestaat en dat het een legaal en valide bedrijf is.

Alleen... het is niet jouw bedrijf of werkgever [KOUD]

Zo kan ik een link naar een mooie website plaatsen onder mijn posts, maar dat zegt nog niks.

Marjanne

Marjanne

• >1k berichten
  • 4771 berichten
  • VIP

Geplaatst op 28 mei 2011 - 09:12

Firestop, bedankt voor je mail.

In deze mail staat een officieel aandoende reclame van het bedrijf waar jij al of niet werkt. Jammer dat in die reclame sprake is van ´Brandvertagende middelen´, terwijl in het erop lijkende hoofd op de website sprake is van ´Brandvertragende middelen´.

Hoe dan ook, een bedrijf als waar jij wel of niet werkt weet best aan GBL te komen. Googlen levert al mogelijkheden op. Verder is GBL een stof die op zijn minst verdenkingen oproept en waarvan een mogelijke toepassing niet binnen de Algemene Regels van dit Forum valt.

Mijn twijfel is nog steeds doorgeslagen.

Topic gesloten.

Veranderd door Marjanne, 28 mei 2011 - 09:13

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures