Waar vind ik procesoperators?

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 2

Waar vind ik procesoperators?

Hallo allemaal,

Zo'n twee maanden geleden zijn we gestart met BioScience@work, een initiatief van BioSciencePark Leiden en een aantal bedrijven in de farmaceutische industrie. Hiervoor zijn we op zoek naar enthousiaste procesoperators en technicians die in dienst willen treden bij BioScience@work. De medewerker in het BioScience team gaat afwisselend, voor perioden van 6 maanden tot een jaar, aan de slag bij deze bedrijven. De medewerker heeft dus de zekerheid van een vaste baan, maar doet wel ervaring en kennis op bij meerdere bedrijven. We willen medewerkers langere (onbepaalde) tijd aan ons binden, hiernaast bieden we ook een aantrekkelijk opleidingstraject.

Naar onze mening een erg leuke en afwisselende functie, maar helaas blijven sollicitaties uit.

Hebben jullie enig idee waar dit aan ligt? Is het misschien de functie, de afwisseling die niet aanspreekt? Hebben jullie hier ideeën over?

Hebben jullie tips over waar ik procesoperators en technicians wel kan vinden?

Ik hoor het graag! Alvast bedankt!

Floor van de Pas

06-29171496

www.bioscienceatwork.nl

Gebruikersavatar
Berichten: 496

Re: Waar vind ik procesoperators?

Via het uitzendburo kan je vast wel mensen vinden.

Of via het arbeidsburo welke soms mensen min of meer dwangarbeid laten uitvoeren ;)

Ik zou de taak wat meer exact omschrijven, want als ik het woord procesoperator zie dan denk ik meteen een een mannetje in een ketelpak die de hele dag een knop indrukt of op een paneel met metertjes kijkt, meestal met oordoppen in omdat het een ongeloofelijke herrie is in de machinekamer.

Berichten: 2

Re: Waar vind ik procesoperators?

Bedankt voor je reactie! Ik heb zelf al contact gehad met het uitzendbureau maar ik merk dat deze niet de juiste kandidaten in bestand heeft. Vandaar dat ik naar andere wervingskanalen op zoek ben.

Omdat het inderdaad niet gaat om een functie waar mannetjes in ketelpak de hele dag knoppen in lopen te drukken hieronder een duidelijker beschrijving van de functie ;) :

Functie

Als technician beheers en stuur je (bio)chemische productieprocessen. Het gaat hier om grootschalige celkweek, diverse eiwitzuivering technieken, en het bereiden van biologische of chemische oplossingen. Daarnaast bestaan er taken als het beheersen van het uitvulproces. Omdat er medicijnen geproduceerd worden, gelden er hoge normen voor hygiëne en kwaliteit. Je werkt in een cleanroom en kleed je daarvoor om in een stofvrij pak.

Je werkt met materiaal waarmee je op grote schaal biochemische bewerkingen uit voert. Voor een bewerkingstap bereid je zorgvuldig een opstelling voor en voer je de processtap uit. Indien nodig, bouw je deze opstelling op. Je werkt hierbij altijd samen in een team. Je voert kwaliteitscontroles uit op het (tussen) product en documenteert alle handelingen en resultaten zorgvuldig volgens GMP normen.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.238

Re: Waar vind ik procesoperators?

je kan naar diverse (universiteiten en) hogescholen die opleidingen aanbieden in de relevante sectoren (chemie, farmeseutica, voedingsmiddelen, biotech) een mail sturen die door de opleidingscoördinator of contactpersoon onder de studenten wordt verspreid.

Dan kan je weleenswaar nieuwe maar ook gemotiveerde werknemers vinden die al dan niet eerst een stage doen om te kijken of het klikt
Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.
 
Ik ben intelligent want ik weet dat ik niks weet. Socrates

Berichten: 281

Re: Waar vind ik procesoperators?

Je kan ook via recruitment bureau's aan de gang zoals Labresource, Labrecruitment.nl, Checkmark etc. Vaak staan daar ook wel banen tussen voor procesoperators.

Reageer