[scheikunde] Hulp bij geurstoffen

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 4

[scheikunde] Hulp bij geurstoffen

Heeeeejj allemaaal

ik had eens een vraagje. Ik heb besloten om mijn eindwerk van chemie rond het onderwerp Geurstoffen te doen. Nu vraag ik jullie of er iemand is die me kan helpen. Ik heb een beetje gezocht op internet maar zelf vind ik deze info niet zo praktisch. Morgen ga ik ook naar de bib om te kijken of ik daar niets interessanters vind... Mijn vraag nu is of er mensen zijn die wel wat weten over geurstoffen. Het belangrijkste is dat ik al een sterke basis heb waar ik verder rond kan zoeken. Want tot nu toe heb ik alleen een definitie en de opbouw van esters. Het belangrijkste is dat ik een goede indeling heb. bv, toep, reacties, voorbeelden, werking, ontwikkeling enzoo...

Bedankt!!

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>Jorim: Je titel in hoofdletters is niet echt nodig...</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.238

Re: [scheikunde] Hulp bij geurstoffen

ik weet wel het een en ander over gerustoffen (aroma's) maar op internet is er vrij veel te zoeken.

Je zal een kader moeten geven waar je je eindwerk over zal willen doen. voorbeelden kunnen zijn, specifieke stoffen, productie, oorsprong, foodgrade/cosmetica, acceptatie, etc
Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.
 
Ik ben intelligent want ik weet dat ik niks weet. Socrates

Reageer