OPROEP: Spuiten en slikken zoekt een RC-lab

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 1

OPROEP: Spuiten en slikken zoekt een RC-lab

Voor het BNN-programma 'Spuiten en slikken' zijn wij op zoek naar chemici of chemiestudenten die als hobby of bijverdienste wel eens RC's maken.

En met RC's bedoelen we dan Research Chemicals die zich bevinden in het schemergebied van de legaliteit. In China schijnen veel labs op verzoek allerlei nieuwe stoffen te (helpen) ontwikkelen, en ook in Engeland wordt flink geëxperimenteerd op zoek naar nieuwe psychotrope stoffen. Maar ik kan me niet voorstellen dat er niet ook in Nederland geknutseld wordt, met zo'n hoog opleidingsniveau als in ons land. We zouden heel graag een (deel van) een laboratorium filmen en wat vragen stellen over wat er allemaal komt kijken bij de productie van RC's.

Ben jij of ken jij iemand die RC's maakt of helpt maken, en daarover zou willen vertellen, neem dan contact met ons op. We kunnen anonimiteit uiteraard garanderen, als je dat wilt, ook al zijn veel RC's nog steeds legaal. Het beste is rechtstreeks contact met mij op te nemen op de volgende cijfers en letters: erik @ circusmedia [punt nl] en via de mobiel [nulzes] 24 876 515.

Bijvoorbaat dank! Erik Noomen - research BNN 'Spuiten en slikken'

Berichten: 119

Re: OPROEP: Spuiten en slikken zoekt een RC-lab

je moet wel even realiseren dat de wetgeving omtrent de designer drugs een heel stuk anders is dan in amerika.

daar vallen onbekende stoffen nog steeds buiten de wetgeving omdat de stoffen niet bij naam in de wet staan.

in nederland daarintegen staan dit soort chenmicalien onder medicijnen ingedeeld geloof ik( en dus kan er strafrechtelijk tegen opgetreden worden bij overtreding)

tevens is in nederland een hoop gewoon op straat te krijgen dus denk ik dat het animo onder gebruikers en chemisten een stuk minder is.

chemialien zijn in amerika ook een stuk makkelijker te verkrijgen dan in nederland.

maar iig succes met de show.

Reageer