Glassex multi reiniger

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 10

Glassex multi reiniger

Wie zou me de bestanddelen van de gewone Glassex kunnen vertellen?

Met gewoon bedoel ik de blauwe, dus de glas-multi reiniger.

Ik zie dat Glassex bij Reckitt-Benckiser vandaan komt uit Hoofddorp maar op hun site kan ik niets vinden en gewoon googlen levert ook niets op.

Ik vind het ook raar dat het niet gewoon achterop de fles staat.

Bij voorbaat hartelijk dank als iemand de ingrediëntenlijst wel weet want ik zoek me een ongeluk op internet.

Mvg, Eric

Berichten: 8

Re: Glassex multi reiniger

Ik denk ook dat het vinden ervan een beetje lastig wordt.

Een standaard recept is misschien te vinden, maar de meeste bedrijven zullen er niet mee te koop lopen ivm concurrentie.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.238

Re: Glassex multi reiniger

fotografeer de etiketten en plaats die ergens, wie weet kunnen we aan de hand daarvan een schatting maken. Daarnaast houd men die vaak achter in verband met de concurrentie. Bij douche champo schrijft men (verplicht) de ingrediënten in een andere taal zodat de algemene consument er nog niets van snapt.
Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.
 
Ik ben intelligent want ik weet dat ik niks weet. Socrates

Berichten: 216

Re: Glassex multi reiniger

Bedrijven zijn echter wel verplicht een opgave van ingredienten te geven als je deze opvraagt. Dan staat er alleen niet exact bij hoeveel het van alles is.

Je kunt bij de fabrikant een veiligheids sheet vragen, daar staan alle ingredienten op.

Gebruikersavatar
Berichten: 496

Re: Glassex multi reiniger

Tsjerk schreef: Bedrijven zijn echter wel verplicht een opgave van ingredienten te geven als je deze opvraagt. Dan staat er alleen niet exact bij hoeveel het van alles is.

Je kunt bij de fabrikant een veiligheids sheet vragen, daar staan alle ingredienten op.
En coca cola dan?

Die geeft ook geen opgaaf van ingredienten

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.238

Re: Glassex multi reiniger

kijk maar op etiket van coca cola. moet er op staan, natuurlijk vallen een hoop ingrediënten onder: aroma
Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.
 
Ik ben intelligent want ik weet dat ik niks weet. Socrates

Reageer