zilvernitraat verkoop

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 6

zilvernitraat verkoop

beste forum leden

ik heb nog in een potje zilver nitraat zitten van ongeveer 200 gram

het spul heeft mij nogal wat gekost en ik gebruikte het om spiegels te maken voor mensen/op speciale verzoeken

mijn vraag is: ik ben er mee gestopt en het spul is wel degelijk nog iets waard

kan ik dit ergens verkopen of heeft misschien een van jullie intressen

dit koste het op labstuff Zilvernitraat, 10 gram €21.60

ik ben bereid om veel lager te gaan zitten met mijn prijs omdat ik er toch vanaf moet, staat toch in de weg

de zilver nitraat is 99,8%puur

met vriendelijke groeten

mark

je kunt belle of smse op dit nummer 06 47 <table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>Marjanne: knip</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>Ik laat je bedoelen dat men je kan mailen op het in je profiel vermelde mailadres.

Geen telefoonnummers op het forum. [-X </font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>

Berichten: 1

Re: zilvernitraat verkoop

Hallo Mark,

Ik zag dat je zilvernitraat verkoopt, wat wil je hebben voor de ongeveer 200 gram ?

Met vriendelijke groet,

Mark

Moderator: Geen e-mailadressen op het forum a.u.b.. Men kan Mark mailen op het in zijn profiel aangegeven adres.

Berichten: 2

Re: zilvernitraat verkoop

Beste Mark, ik wil het zilvernitraat graag van je overnemen als je het nog hebt.Zeg maar een prijs

Reageer