mts plus

Moderator: Rhiannon

Re: mts plus

Horstefan schreef:Persoonlijk vind ik dat je de verkeerde redenen noemt om mts+ "af te kraken"

Zoals je weet is de 2e klas ook niet geheel in 1 lijn met de opleiding,

Het is echter verstandiger om eerst je problemen op school te bespreken.

Je mening geven is 1 ding, een opleiding belachelijk maken iets anders.

Als een teamgenoot niet goed (genoeg) werkt is er de mogelijkheid zijn taken over te nemen, en scoor je alleen maar meer competenties

Daarnaast werk je vanaf halverwege het 2e jaar vrijwel individueel en groeit je competentiemeter veel sneller.

Het is niet zo dat leraren niets weten, je moet wel weten dat het "mts+ concept" nog maar 5 jaar bestaat, er zijn dus nog een aantal kinderziektes, Hier word inmiddels hard aan gewerkt!

Mijn conclusie:

Je bent zelf te slecht voorgelicht of snapt niet wat nou het doel is van die "+"

het doel van de opleiding is om jou te leren leidinggeven met de nodige kennis van het vak,

je staat dus niet zelf achter een machine maar gaat een groep anderen aansturen, daarnaast heb je de kennis om te helpen of uitleg te geven omdat je kennis hebt van waarmee je bezig bent.

Steef
ik kraak het mts plus ook niet af het zou alleen handiger zijn als er dingen verandert worden van de overstap naar het mts plus of dat nou al op het vmbo gebeurt of op het vervolg onderwijs dat maakt niet zo veel uit en ik zie over die kinderziektes gesprokken nog steets de zelfde problemmen als die jongen 2 jaar geleden al had geschreven

Re: mts plus

even voor de duidelijkheid ik schrijf onder iemand anders zijn naam en school omdat ik zelf mijn naam en school liever niet prijs geef.

dit schrijf ik even om misverstanden te verkomen.

Reageer